eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklewideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego. › Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
  • Data: 2009-05-12 16:58:00
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:guc7tu$9hb$1@node2.news.atman.pl...
    > Czyli patrzysz na pas na który wjeżdżasz czy tylko przed siebie
    > i za siebie ?
    > Bo czytając to:
    > "ZMieniajac pas przerzucam wzrok przod-tyl. Wlasnie zeby nie wjechac komus
    > w zadek i samemu sie nie podstawic."
    > dochodzę do wniosku że nie.
    Bledny wniosek. I masz cos z oczami i ze zrozumieniem tekstu pisanego.
    Podam ci mala wskazowke, przeczytaj jeszcze raz co napisalem i zwroc uwage o
    jakich lusterkach mowie.
    Bo jadac na _motocyklu_ trzeba odwocic glowe do tylu, zeby dokladnie
    zobaczyc czy mam miejsce na manewr czy nie.

    > Są trzy pasy. Chcesz zjechać na środkowy. W chwili kiedy chcesz
    > pas ten jest pusty. Zjeżdżasz i spotykasz się z innym użytkownikiem
    > drogi który zjeżdża na ten pas z drugiej strony.
    No i?
    > I teraz pytanie czy widzenie kątem oka wystarcza do zauważenia
    > tego pojazdu który jadąc z drugiej strony rozpoczyna taki sam manewr ?
    Mnie w zupelnosci, jak masz z tym problem to idz do okulisty, powaznie.

    taaaa.
    EOT
    --
    Bartek