eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleŚwiatła drogowe w dzień - inaczej › Re: |wiat3a drogowe w dzien - inaczej
  • Data: 2012-07-21 19:20:07
    Temat: Re: |wiat3a drogowe w dzien - inaczej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 21.07.2012 16:34, Arbiter pisze:

    >> Łącznie z przetwornicą?
    >
    > no łącznie, bo jak zapewne wiesz, żarówki xenonowe mają 35W, a przetwornica
    > nie ma 100% więc wciąga około 45W

    Nie wiem, bo nie mam lamp wyładowczych.

    >> No te 350W to zapewne przy maksymalnych obrotach.
    > przy 5000rpm a taki silnik na jałowych ma około 1500.

    Może, nie wiem dla jakich obrotów producent szacował wydajność twojego
    alternatora. W każdym razie te 350W to nominalne maksimum.

    Jeśli koniecznie chcesz sprawdzić, kiedy ile produkuje - zawsze możesz
    zrobić eksperyment odłączając regulator i obciążając wyjścia alternatora
    jakimiś testowymi oporami i mierząc wyjściowe parametry.

    Sam nie jestem aż tak ciekaw, bo zakładam, że producent z głową dobrał
    wszystkie parametry ;)

    >> Piec? Co to jest 200W...
    >
    > to jest bardzo duża moc i gdyby urządzenie wielkości regulatora który
    > posiadam miało wydzielać 200W, miałby temperaturę żelazka. Nie jeżdżę
    > 100kmh, ale i 30kmh w korku i nie czuje bym miał takie źródło ciepła

    I w korku masz permanentnie te 5000rpm, hmm?

    Z ciekawostek - kiedyś zdechło mi w GSX400e jedno uzwojenie alternatora
    - czyli "zniknęła" mu 1/3 możliwej mocy. Przy jeździe w kokach był
    permanentnie niedoładowany.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: