  • Data: 2012-07-21 20:11:48
    Temat: Re: Światła drogowe w dzień - inaczej
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.07.2012 19:58, Andrzej Lawa pisze:
    > Mhm. Jak dużo później?

    Wystarczająco żeby zdefiniować przyczynę i skutek.

    > Raczej ty udowadniasz, że nie rozumiesz, o czym się pisze i
    > przypierdalasz się do słów przypisując im na siłę swoją kaleką
    > interpretację.

    Przecież sam Pan zauważył, że przytoczone modele działnia są na
    dziecięcym poziomie. Ma Pan z takim poziomem kłopot?

    > Niestety, nie jestem w stanie sprowadzić tego do twojego poziomu rur i
    > kranów.

    Proszę o opisanie działania wspomnianego układu taką metodą jaką Pan
    potrafi. Byle poprawną matematycznie i fizycznie. Podpopwiem - potrzebny
    będzie wspomniany przez Pana rachunek różniczkowy i całkowy, który
    podobno już Pan ogarnął, po liczeniu na palcach.

    > Ale do ciebie i tak nie dotrze, że moc wydzielająca się na np. żarówce
    > bierze się z (w tym przypadku) alternatora, bo nie jesteś w stanie
    > przedstawić sobie tego w postaci hydraulicznej.

    A niby z czego ma się brać? Prądnica jest "pompą" która wytwarza energię
    elektryczną. Moc to praca którą ta energia wykonuje w odbiornikach
    energii. Kolejność, ignorancie, cały czas chodzi o kolejność. Nie ma
    produkowania mocy. Moc powstaje w wyniku działania energii.

    > *plonk*

    Już raz to od Pana słyszałem. Nie dość że jest Pan niewychowanym
    gówniarzem to jeszcze bez krzty honoru.

    --
    Tom01