eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleŚwiatła drogowe w dzień - inaczejRe: |wiat3a drogowe w dzien - inaczej
  • Date: Sat, 21 Jul 2012 12:01:24 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:13.0) Gecko/20120601 Thunderbird/13.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: |wiat3a drogowe w dzien - inaczej
    References: <ju79bv$v75$1@news.task.gda.pl> <ju7eot$keg$1@node2.news.atman.pl>
    <ju8b37$hi4$1@inews.gazeta.pl> <ju8c0t$uvu$1@news.task.gda.pl>
    <ju9niv$fer$1@inews.gazeta.pl> <jucaqn$2s9$1@inews.gazeta.pl>
    <jucdja$en3$1@inews.gazeta.pl> <jucf43$9cu$1@inews.gazeta.pl>
    <jucjnc$dng$2@node2.news.atman.pl> <judmqs$kdv$1@inews.gazeta.pl>
    <judn4j$8ng$2@node2.news.atman.pl> <judoi9$alk$1@inews.gazeta.pl>
    <judosk$8ng$4@node2.news.atman.pl> <judp47$q7l$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <judp47$q7l$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
    Message-ID: <500a7df4$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1342864884 91.206.96.25 (21 Jul 2012 12:01:24 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 19
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mai
    l
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:657560
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21.07.2012 10:26, Arbiter pisze:
    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    >> To zalezy ile ma w danej chwili do wygrzania :-)
    >
    > pobór mocy w trakcie jazdy mam na poziomie 60-70W Więc w/g Twojej teorii

    60-70W to idzie na samo przednie światło. Do tego dochodzi: ładowanie
    akumulatora (po rozruchu), tylne światło, okazyjnie kierunkowskazy,
    pompa paliwa (jeśli masz elektryczną, a nie podciśnieniową), wszelkie
    alarmy oraz "last but not least" układ zapłonowy, który pożera tym
    więcej, im wyższe są obroty silnika.

    > przy altku 300W musiałby wygrzewać ponad 200W

    Primo: cały czas jedziesz na maksymalnych obrotach?
    Secundo: patrz wyżej - układ zapłonowy pożera tym więcej, im są wyższe
    obroty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: