  • Data: 2012-07-21 12:17:07
    Temat: Re: |wiat3a drogowe w dzien - inaczej
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości

    > 60-70W to idzie na samo przednie światło. Do tego dochodzi: ładowanie

    przednie światło xenon więc około 45W. Reszta wszystko na LED które w sumie
    biorą około 15W. No i trochę na pąpę elektryczną.

    Układ iskry masz rację troche bierze, ale pewnie nie dużo. A ładowanie to
    tylko po rozruchu jakiś znaczący prąd bierze.

    > Primo: cały czas jedziesz na maksymalnych obrotach?

    5000 to nie są u mnie max obroty. max to 10krpm (moc max przy 9k), wiec
    podczas jazdy pewnie jest caly czas koło 5k (nie mam obrotomierza)

    Tak czy inaczej byłby nadmiar około 200W do wygrzewania - anie sądzę bym
    miał taki piec pod siodełkiem. Ale sprawdzę temp przy okazji