-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: R2r <b...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wezly na A1
Date: Fri, 07 Jun 2013 23:20:31 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <kotiq5$46j$1@node1.news.atman.pl>
References: <17pfsj8e9e4js$.1odt490b68j29.dlg@40tude.net>
<komv08$s57$4@dont-email.me> <8976219089$20130605111917@squadack.com>
<komvnm$s57$5@dont-email.me> <7190527822$20130605114326@squadack.com>
<kon1fp$s57$6@dont-email.me> <8230712980$20130605115822@squadack.com>
<koslfb$51u$1@node1.news.atman.pl>
<3494456058$20130607155034@squadack.com>
NNTP-Posting-Host: 91.228.136.80
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1370640005 4307 91.228.136.80 (7 Jun 2013 21:20:05 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Jun 2013 21:20:05 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
Thunderbird/17.0.6
In-Reply-To: <3494456058$20130607155034@squadack.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494399
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-06-07 15:50, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello R2r,
>
> Friday, June 7, 2013, 2:59:50 PM, you wrote:
>
>>> Ale skrzyżowań z drogami krajowymi jest mało, natomiast trąbki na
>>> płatnej A4 postawiono wszędzie, budując dodatkowe wiadukty na
>>> skrzyżowaniach z drogami wojewódzkimi, co sensu nijakiego nie ma.
>> IMHO ma sens jeśli założy się wywalenie bramek z ciągu autostrady.
>
> Po raz kolejny: na skrzyżowaniach z drogami o małym ruchu -
> wojewódzkimi - można bramki postawić na uproszczonej półkoniczynce.
> Problemem jest dodatkowa budka zamiast dodatkowego wiaduktu. I - to co
> już było wielokrotnie pisane - nie sądzę, żeby ta dodatkowa budka
> musiała być droższa od dodatkowego wiaduktu.
> Jedyną zaletą trąbki jest jedno miejsce poboru opłat. Na półkoniczynce
> potrzebne są dwa. Na pełnej koniczynie - cztery.
> Wadą trąbki jest konieczność budowy dodatkowego wiaduktu.
Ale ten wiadukt i dojazdy są też buforem potrafiącym zamortyzowac skutki
zatkania wyjazdu. Choć też nie zawsze. Jakie musiałbyś zrobić długości
pętli na koniczynkach żeby zmieścić tę samą ilość pojazdów?
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
__
Następne wpisy z tego wątku
- 07.06.13 23:27 R2r
- 07.06.13 23:37 R2r
- 07.06.13 23:43 R2r
- 08.06.13 00:29 Robert Rędziak
- 08.06.13 11:18 R2r
- 08.06.13 12:14 Robert Rędziak
- 08.06.13 20:20 J.F.
- 09.06.13 09:10 J.F.
- 09.06.13 09:13 J.F.
- 09.06.13 09:20 J.F.
- 09.06.13 11:09 R2r
- 09.06.13 11:11 R2r
- 09.06.13 11:24 R2r
- 09.06.13 11:28 R2r
Najnowsze wątki z tej grupy
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- 2024-11-28 droga laweta