eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywezly na A1Re: wezly na A1
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: R2r <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wezly na A1
    Date: Fri, 07 Jun 2013 23:20:31 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <kotiq5$46j$1@node1.news.atman.pl>
    References: <17pfsj8e9e4js$.1odt490b68j29.dlg@40tude.net>
    <komv08$s57$4@dont-email.me> <8976219089$20130605111917@squadack.com>
    <komvnm$s57$5@dont-email.me> <7190527822$20130605114326@squadack.com>
    <kon1fp$s57$6@dont-email.me> <8230712980$20130605115822@squadack.com>
    <koslfb$51u$1@node1.news.atman.pl>
    <3494456058$20130607155034@squadack.com>
    NNTP-Posting-Host: 91.228.136.80
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1370640005 4307 91.228.136.80 (7 Jun 2013 21:20:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Jun 2013 21:20:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
    Thunderbird/17.0.6
    In-Reply-To: <3494456058$20130607155034@squadack.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494399
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-06-07 15:50, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello R2r,
    >
    > Friday, June 7, 2013, 2:59:50 PM, you wrote:
    >
    >>> Ale skrzyżowań z drogami krajowymi jest mało, natomiast trąbki na
    >>> płatnej A4 postawiono wszędzie, budując dodatkowe wiadukty na
    >>> skrzyżowaniach z drogami wojewódzkimi, co sensu nijakiego nie ma.
    >> IMHO ma sens jeśli założy się wywalenie bramek z ciągu autostrady.
    >
    > Po raz kolejny: na skrzyżowaniach z drogami o małym ruchu -
    > wojewódzkimi - można bramki postawić na uproszczonej półkoniczynce.
    > Problemem jest dodatkowa budka zamiast dodatkowego wiaduktu. I - to co
    > już było wielokrotnie pisane - nie sądzę, żeby ta dodatkowa budka
    > musiała być droższa od dodatkowego wiaduktu.
    > Jedyną zaletą trąbki jest jedno miejsce poboru opłat. Na półkoniczynce
    > potrzebne są dwa. Na pełnej koniczynie - cztery.
    > Wadą trąbki jest konieczność budowy dodatkowego wiaduktu.
    Ale ten wiadukt i dojazdy są też buforem potrafiącym zamortyzowac skutki
    zatkania wyjazdu. Choć też nie zawsze. Jakie musiałbyś zrobić długości
    pętli na koniczynkach żeby zmieścić tę samą ilość pojazdów?


    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____________________________________________________
    __

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: