eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywezly na A1Re: wezly na A1
  • Data: 2013-06-07 23:20:31
    Temat: Re: wezly na A1
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-06-07 15:50, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello R2r,
    >
    > Friday, June 7, 2013, 2:59:50 PM, you wrote:
    >
    >>> Ale skrzyżowań z drogami krajowymi jest mało, natomiast trąbki na
    >>> płatnej A4 postawiono wszędzie, budując dodatkowe wiadukty na
    >>> skrzyżowaniach z drogami wojewódzkimi, co sensu nijakiego nie ma.
    >> IMHO ma sens jeśli założy się wywalenie bramek z ciągu autostrady.
    >
    > Po raz kolejny: na skrzyżowaniach z drogami o małym ruchu -
    > wojewódzkimi - można bramki postawić na uproszczonej półkoniczynce.
    > Problemem jest dodatkowa budka zamiast dodatkowego wiaduktu. I - to co
    > już było wielokrotnie pisane - nie sądzę, żeby ta dodatkowa budka
    > musiała być droższa od dodatkowego wiaduktu.
    > Jedyną zaletą trąbki jest jedno miejsce poboru opłat. Na półkoniczynce
    > potrzebne są dwa. Na pełnej koniczynie - cztery.
    > Wadą trąbki jest konieczność budowy dodatkowego wiaduktu.
    Ale ten wiadukt i dojazdy są też buforem potrafiącym zamortyzowac skutki
    zatkania wyjazdu. Choć też nie zawsze. Jakie musiałbyś zrobić długości
    pętli na koniczynkach żeby zmieścić tę samą ilość pojazdów?


    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____________________________________________________
    __

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: