-
Data: 2013-06-05 14:00:27
Temat: Re: wezly na A1
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Hello masti,
Wednesday, June 5, 2013, 1:48:46 PM, you wrote:
>>>>>> Wykazujesz się wyjątkowo złą wolą i niechęcią do zrozumienia.
>>>>>> Pokazałem Ci kilka przykładów, gdzie dla trąby niepotrzebnie
>>>>>> dobudowywano dodatkowe wiadukty obok już istniejących. Istniejących
>>>>>> z bezkolizyjnymi zjazdami/wjazdami na autostradę.
>>>>> ale rozumiesz co sam piszesz?
>>>>> http://goo.gl/maps/x2kaR
>>>>> http://goo.gl/maps/shdhQ
>>>>> http://goo.gl/maps/VYB1u
>>>>> http://goo.gl/maps/z98xs
>>>>> a nawet dwa więcej:
>>>>> http://goo.gl/maps/5tXso
>>>>> zlikwiduj trąbki i pokaż jak wjedziesz w tym miejscu z DK na A4
>>>> Czy Ty zrozumiesz, że zanim wybudowano nowe wiadukty z trąbkami, to
>>>> przy starych wiaduktach były uproszczone półkoniczynki i bezkolizyjne
>>>> wjazdy/zjazdy? Te wjazdy/zjazdy zlikwidowano. Tylko jedno z tych
>>>> skrzyżowań jest skrzyżowaniem z drogą krajową, gdzie powinno się
>>>> poszerzyć wiadukt i zbudować pełna koniczynę. Zamiast tego zrobili
>>>> trąbkę i niebezpieczne rondo, które powoduje korki.
>>> a były tam bramki?
>> A czytasz wątek? Taż od początku piszę, że mam duże wątpliwości, czy
>> dodatkowy wiadukt jest droższy od DWÓCH budek (w domyśle - zamiast
>> jednej).
> ale dopiero teraz napisłeś, że wiadukty tam były
Od samego początku piszę, że dodano wiadukty obok istniejących.
>> W obu rozwiązaniach trzeba zrobić dojazdy/zjazdy z autostrady z
>> możliwością zbierania opłat. Jedyny zysk z trąby to jedna budka zamiast
>> dwóch. Ale kosztem wiaduktu. I to budzi stale moje wątpliwości.
> pytanie czy na dotyczasowych dało się zrobić budki? bo jak było za mało
> miejsca to może i tak trzeba było przebudować
Ciężko kontaktujesz - chyba to pogoda. Bez względu na rodzaj
skrzyżowania - konieczne są długie dojazdy i zjazdy, żeby korków nie
robić. Różnicą jest DODATKOWY wiadukt lub DODATKOWA budka.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.13 15:52 masti
- 05.06.13 17:01 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.13 18:29 J.F.
- 05.06.13 19:28 J.F.
- 05.06.13 19:46 J.F.
- 05.06.13 19:48 J.F.
- 05.06.13 20:38 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.13 21:43 J.F.
- 06.06.13 01:48 WildS
- 06.06.13 10:17 J.F.
- 06.06.13 16:07 WildS
- 07.06.13 11:00 J.F.
- 07.06.13 14:59 R2r
- 07.06.13 15:06 R2r
- 07.06.13 15:13 R2r
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=