  • 1. Data: 2010-09-21 07:52:47
    Temat: wewnetrzny czytnik kart
    Od: "Gajowy" <g...@t...net.pl>

    Witam,

    chce kupic wewnetrzny czytnik kart do zatoki 3,5", uzywany bedzie pod XP a lada
    tydzien pod W7, chcialbym aby w systemie byl widoczny tylko wowczas jak jest
    wlozona karta i to jako jeden naped. Jesli chodzi o karty to ma czytac SDHC,
    reszta poki co mnie nie interesuje.
    Ma byc szybki i solidnie zrobiony (gniazda) no i dostepny ;)

    Co mozecie polecic?

    Gajowy

  • 2. Data: 2010-09-21 09:45:20
    Temat: Re: wewnetrzny czytnik kart
    Od: ikov <i...@t...pl>

    W dniu 2010-09-21 09:52, Gajowy pisze:
    > Witam,
    >
    > chce kupic wewnetrzny czytnik kart do zatoki 3,5",

    ZTCW to XP będzie widział wszystkie wejścia jako osobne dyski, tak samo
    Vista - dopiero W7 pokazuje tylko aktywną kartę.

  • 3. Data: 2010-09-21 11:14:25
    Od: Robson <r...@...pl>

    > ZTCW to XP będzie widział wszystkie wejścia jako osobne dyski, tak samo
    > Vista - dopiero W7 pokazuje tylko aktywną kartę.

    Ja mam Viste HP, ikona i litera dysku pojawia sie dopiero po wlozeniu karty.

  • 4. Data: 2010-09-21 12:15:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ikov" <i...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > ZTCW to XP będzie widział wszystkie wejścia jako osobne dyski, tak samo
    > Vista - dopiero W7 pokazuje tylko aktywną kartę.

    Nie do końca prawda. W XP po wgraniu oprogramowania czytnika pokazuje tylko z
    aktywną kartą.

  • 5. Data: 2010-09-21 12:24:48
    Od: "Gajowy" <g...@t...net.pl>

    wszstko fajnie ale JAKI CZYTNIK mozecie polecic??

    Gajowy

  • 6. Data: 2010-09-21 12:25:25
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-21 13:14, Robson pisze:

    > Ja mam Viste HP, ikona i litera dysku pojawia sie dopiero po wlozeniu karty.

    U mnie zarówno w XP jak i w Win7 pojazują się jako dyski wymienne: G, H,
    I, J.
    Jak kliknę to pojawia się komunukat, żebym włożyła dysk do stacji dysków
    (tak jak w CD-DVD).

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-09-21 14:29:07
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-09-21 14:24, Gajowy pisze:
    > wszstko fajnie ale JAKI CZYTNIK mozecie polecic??
    Z tanich (i srednio tanich) jest wybór zerowy, wszystko to jest
    praktycznie to samo (gembird, 4world, itd ale tez akasa, chieftec) -
    dokladnie ta sama plytka elektroniki (i bardzo badziewne gniazda na
    karty) i tylko czasem zmieniony lekko plastik frontowy, czasem dodane
    gniazdko USB czy eSATA z przodu.
    No i to jest woooolne, przy karcie SDHC class10 (albo markowa 6, typu
    sandisk extreme III i lepsze) wyciąga nadal ledwo 3-4MB/s zapisu, gdzie
    ta sama karta w aparacie foto zapisuje w ciągu 2-3 sekund 10 rawów po
    12-16MB każdy

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 8. Data: 2010-09-21 14:55:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > w aparacie foto zapisuje w ciągu 2-3 sekund 10 rawów po 12-16MB każdy

    Mam USB 2.0 Card Reader 35 in 1 firmy hama i mam wysokie transfery: ~10 MiB/s
    (karta więcej nie da rady)

  • 9. Data: 2010-09-21 17:57:32
    Od: "Gajowy" <g...@t...net.pl>

> [...]
    > w aparacie foto zapisuje w ciągu 2-3 sekund 10 rawów po 12-16MB każdy

    ale ja nie napisalem, ze chce tanio, ma byc widoczna jedna karta - tutaj czytam,
    pod W7 tak bede mial, dobre gniazda i przyzwoita szybkosc, najlepiej prownywalna
    z zewnetrznymi czytnikami SanDiska ;) No wiec jest cos takiego? Gdzieniegdzie
    widac czytniki Samsunga, moze taki?

    Gajowy

  • 10. Data: 2010-09-21 19:00:47
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-09-21 19:57, Gajowy pisze:

> [...]
    > najlepiej prownywalna z zewnetrznymi czytnikami SanDiska ;) No wiec jest
    > cos takiego? Gdzieniegdzie widac czytniki Samsunga, moze taki?
    No ja właśnie też szukam takiego lepszego, więc opisałem swoje
    doświadczenia ze sprzętem (może kilkadziesiąt szt różnych, montowanych
    klientom) w przedziale 19.99zł - 80zł (mniejwięcej).

    Pokazywanie się lub nie "pustej literki dysku którego nie ma" w w7 jest
    konfigurowalne, tzn domyślnie jest włączone ukrywanie liter dysków które
    są puste. W innych systemach trzeba (jeśli jest dostępne) doinstalować
    soft od danego czytnika (albo od innego, obojętnie, sprawdziłem i jeden
    soft zainstalowany potem działał mi z 3 różnymi czytnikami).

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173