  • Data: 2010-01-10 10:07:02
    Temat: Re: wesoly poranek - samochody iglo :-)
    Od: Michal <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karolek pisze:

    > Jak nie wiesz, to nie pisz bzdur.
    Gdzie pisze bzdury. Opisuje sytuacje

    > Sa tacy kierowcy co sobie radza za kierownica i sa tacy co sobie nie radza.
    > I wiesz co? To nie zalezy od samochodow, ani opon.

    Dzisiaj jest to samo. Przyklad. Wyjeżdża samochod, kola mu boksuja, ale
    pomalu zaczyna sie toczyc i wyjezdza z parlingu, inny probuje, kola
    kreca sie ale samochod przemieszcza sie tylko o kilka cm. Popychają go i
    przjezdza 20cm i znowu stoi. Proboje na mniejszym gazie(moze na dwojce).
    Ale nadaj stoi w miejscu lub kola boksuja.

    Moim zdaniem gdyby mial opony takie jak te ktoremu sie udalo to by jakos
    wyjechal. Z lysymi oponami umiejetosci to za malo.