  • 1. Data: 2010-05-06 08:53:34
    Temat: wciaz drogie smsy
    Od: "gruper" <g...@g...pl>

    Używam popa i obecnie cena za minutę połączenia jest niewiele wyższa od
    kosztu smsa do innej sieci!
    Przez minutę można powiedzieć więcej niż zmieścić w 160 znakach, jednak
    i ta forma komunikacji bywa czasem przydatna i tak konto szybko
    topnieje, po "czacie" z użytkownikiem obcej sieci. Kiedy operatorzy
    obniżą stawki za smsy? Uważam że odpowiednią ceną byłoby maksymalnie
    10gr/sms

  • 2. Data: 2010-05-06 08:58:15
    Temat: Re: wciaz drogie smsy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gruper pisze:
> [...]
    > topnieje, po "czacie" z użytkownikiem obcej sieci. Kiedy operatorzy
    > obniżą stawki za smsy? Uważam że odpowiednią ceną byłoby maksymalnie

    Operatorzy już obniżyli stawki, ja od dawna mam SMSy za darmo, a że
    jeszcze są na świecie jelenie, którzy będą trwali w starych taryfach i
    będą się bali zmienić operatora, to już ich sprawa. Trzeba strzyc,
    strzyc bydło, a jak zdechnie - zrobić z nich mydło ;)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-05-06 09:09:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gruper" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > topnieje, po "czacie" z użytkownikiem obcej sieci. Kiedy operatorzy obniżą
    > stawki za smsy? Uważam że odpowiednią ceną byłoby maksymalnie 10gr/sms

    U mnie juz dawno obnizyli.
    Od roku mam za darmo srednio 1000 SMSow na miesiac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-05-06 13:11:01
    Od: "gruper" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hru0b8$scl$2@news.onet.pl...

> [...]
    > będą się bali zmienić operatora, to już ich sprawa. Trzeba strzyc,
    > strzyc bydło, a jak zdechnie - zrobić z nich mydło ;)

    Mówimy o ofercie na kartę i ten operator nie nazywa się jak pewna
    funkcja w odtwarzaczu?

  • 5. Data: 2010-05-06 13:11:40
    Od: "gruper" <g...@g...pl>

    > Użytkownik "gruper" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie juz dawno obnizyli.
    > Od roku mam za darmo srednio 1000 SMSow na miesiac.

    Do różnych w sieci? W Popie też mam tanie smsy pakietowo, problem jest
    przy masowym wysyłaniu do innych

  • 6. Data: 2010-05-06 13:35:20
    Od: r...@p...onet.pl

    > Użytkownik "gruper" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie juz dawno obnizyli.
    > Od roku mam za darmo srednio 1000 SMSow na miesiac.

    W ofercie na kartę (bez umowy) ?

  • 7. Data: 2010-05-06 14:52:08
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Do różnych w sieci? W Popie też mam tanie smsy pakietowo, problem jest
    > przy masowym wysyłaniu do innych

    No w tej sieci, ktora nazywa sie tak, jak ten przycisk wlasnie jest do
    wszystkich.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-05-06 16:14:16
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 6-05-10 15:35, r...@p...onet.pl pisze:

    > W ofercie na kartę (bez umowy) ?

    Owszem do WSZYSTKICH sieci. Doładowanie za x zł = x * 100 SMSów.
    Dodatkowo ofkors.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 9. Data: 2010-05-06 16:38:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ALEX" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    > Owszem do WSZYSTKICH sieci. Doładowanie za x zł = x * 100 SMSów. Dodatkowo
    > ofkors.

    A w jakiej to sieci jest taki przelicznik?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-05-06 16:46:05
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-05-2010 o 10:53:34 gruper <g...@g...pl> napisał(a):

    > obecnie cena za minutę połączenia jest niewiele wyższa od kosztu smsa do
    > innej sieci!

    Bo to ile każą sobie płacić operatorzy za smsy to jawne rżnięci klientów.
    Ile jeszcze mogą, to rżną. A podejrzewam że to są wielkie pieniądze
    dlatego nie łatwo zrezygnować z tego i być tym pierwszym kto to uczyni. W
    obecnym czasie powinny być bezwarunkowo całkowicie bezpłatne. Zmowę w tym
    temacie bym porównał do przykładowego dalszego ciągnięcia rozliczenia
    minutowego rozmów.

    Właściwie jest to chyba jedyne moje poważne zastrzeżenie do obecnej
    polityki operatorów. No może jeszcze stawki na net. Ale smsy stanowczo
    przebijają. Mnie osobiście to nie dotyczy bo ładuje Fresha co miesiąc min
    30zł i mam darmo, ale to moja opinia obiektywna. Bo czym innym jest zwykłe
    generowanie zysków, a czy innym rżnięcie w seksie zbiorowym jaki uprawiają
    jeszcze wszyscy operatorzy.
    A jak jet za granicą w tym temacie?

    --
    pzdr, Piotr M