  • 1. Data: 2009-09-01 06:42:03
    Temat: [waw] kto mi naprawi flektogona
    Od: "Remiczor" <c...@w...pl>

    na pl.rec.foto nikt nie odpowiedział, więc próbuję tu:

    przestała działać przesłona... rozkręciłem go, ale potem było już coraz
    gorzej ;) coś tam poskładałem, ale słabo to chodziło... na szczęście ten
    mechanizm sterujący przesłoną jest jako pierwszy, więc nie zagłębiałem się w
    soczewki. pogubiłem kulki i sprężynkę chyba też :( kto, najchętniej w
    warszawie, może się tym zająć?
    pzdr. r.

  • 2. Data: 2009-09-01 21:09:13
    Temat: Re: [waw] kto mi naprawi flektogona
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

> [...]
    > nie zagłębiałem się w soczewki. pogubiłem kulki i sprężynkę chyba też
    > :( kto, najchętniej w warszawie, może się tym zająć?

    Adam Bieniek, Jerozolimskie 113.
    Telefon w guglu.

    Jesli nie znajdziesz - podam.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 3. Data: 2009-09-02 07:43:26
    Od: kugel <s...@s...pl>

    W serwisie na Wisłostradzie .

    http://szczegoly.pkt.pl/bt_foto_75192b4444089b94bdd2
    dfd740afe65d.html

    kugel

  • 4. Data: 2009-09-02 16:20:10
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > W serwisie na Wisłostradzie .
    >
    > http://szczegoly.pkt.pl/bt_foto_75192b4444089b94bdd2
    dfd740afe65d.html

    To nie ejst Wiśłostrada przecież :-)
    Ale serwis wspomniam nienajgorzej - kiedyś mi światlomierz w Praktice MTL5
    robili i zrobili.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 5. Data: 2009-09-02 20:05:12