  • Data: 2009-02-11 18:00:42
    Temat: Re: watchdog do podczerwienie i wylaczenie tv
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > czasami (coraz czesciej) zdarza mi sie zakimac na kanapie przed tv. I
    > wtedy gra tv i swieci sie swiatlow pokoju.
    >
    > Chcialby zrobic sobie takie urzadzenie ktore:
    >
    > 1. wyczuwa, ze tv chodzi
    > 2. jezeli przez okreslony czas nie "czuje" pilota na podczerwien
    > (dowolnego lub od tego konkretnego tv) - to pare razy zapipczy,
    > postraszy............i jak nie ma reakcji od spiacego, to wysle
    > sekwencje (nauczona lub zaprogramowana jakos tam) do wylaczenia tv.
    > 3. jak jednak zauwazy reakcje, to licznik sie wyzeruje i zaczyna znowu
> [...]

    Generalnie nie jest to trudne ;)... ja bym to zrobił dokładnie tak jak
    opisujesz ;)... tylko zastanawia mnie jak chcesz wykrywać działanie TV??
    Jakimś sygnałem z niego wychodzącym?? Kierunkowym fotoelementem?
    Generalnie ja bym polecał Tobie użycie funkcji Sleep ;)... ustawiaj
    sobie na 30 minut co jakiś czas i tyle... jak czas się będzie kończyć,
    to przedłużysz i tyle ;)... Albo weź załatw sobie lepszą telewizję, bo
    widzę, że coś nieciekawe masz programy ;P... no ewentualnie nagrywarka,
    jeśli programy są ciekawe, ale o złej porze ;P...

    Pozdrawiam
    Konop