  • Data: 2009-02-11 19:49:59
    Temat: Re: watchdog do podczerwienie i wylaczenie tv
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Feb 2009 19:00:42 +0100, Konop <k...@g...pl> wrote:

    >Generalnie nie jest to trudne ;)... ja bym to zrobił dokładnie tak jak
    >opisujesz ;)... tylko zastanawia mnie jak chcesz wykrywać działanie TV??
    >Jakimś sygnałem z niego wychodzącym?? Kierunkowym fotoelementem?
    >Generalnie ja bym polecał Tobie użycie funkcji Sleep ;)... ustawiaj
    >sobie na 30 minut co jakiś czas i tyle... jak czas się będzie kończyć,
    >to przedłużysz i tyle ;)

    no niby sleep jest, ale oprocz mnie, to z tv korzysta takze rodzina i
    czesto i gesto to tez im sie zdarza, ze zostawiaja tv wlaczone a nikt
    go nie oglada. To poboczny watek.

    A wykrywanie wlaczonego tv? Moze wpiac sie w zasilanie i sprawdzac
    standby (niski pobor) normalna praca (wysoki pobor).

    A moze po prostu wykrywa kody:

    1 wykrycie kodu wlaczenia tv i po tym tv normalnie pracuje...
    2 wykrycie zmiany kanalow/ciszej/glosniej - normalna praca....
    3 i jak nie bylo sekwencji wylaczenia, to znaczy ze normalna praca
    4 a jak punkt 3, to jak nie ma podczerwienii okreslony czas, to
    "wygaszamy" tv wysylajac do niego wylaczenie (ale przedtem troche
    popiskujemy...)

    Czyli problem skupia sie na programowaniu kodow z pilota w urzadzeniu
    (kody wlacz/wylacz, zmiana kanalow/ciszej/glosniej) do celow
    wykrywania aktywnej pracy tv (bo chyba normalna praca jest, jak robimy
    ciszej/glosniej i jak zmieniamy kanaly). A potem to chyba juz proste.

    --
    ThinkXtra