  • 1. Data: 2009-03-26 13:43:05
    Temat: warunki przedluzenia umowy Plus
    Od: "Grzegorz Fikier" <g...@p...pl>

    Witam grupowiczów.

    Otrzymałem oferte przedluzenia umowy w Plusie. Umowa kończy się 11 maja.
    Aktualnie mam taryfe kubala 25 a w niej mam 30 minut do wszystkich + 35 min
    ( oferta bez telefonu ). Propozycje jaka dostałem to taryfa Cafe Plus 25, 30
    minut do wszystkich + 25 min do plusa + 5 numerów w plusie i stacjonarne.
    Myślałem o przejściu na simplusa ponieważ w minutach się przeważnie
    wyrabiałem. Nie wiem czy podpisać umowe na przedstawionych warunkach, czy
    przeniesc się na simplusa. W poniedziałek złożyłem wypowiedzenie umowy i
    przeniesienie na simplus.

    Z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestie i odpowiedzi
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-26 15:32:13
    Temat: Re: warunki przedluzenia umowy Plus
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Fikier" <g...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupowiczów.

    W poniedziałek złożyłem wypowiedzenie umowy i
    > przeniesienie na simplus.

    I rozumiem, że przeniosą Ci bez problemu numer do prepaida, tak?
    sil

  • 3. Data: 2009-03-26 17:28:19
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "silesiac" napisał:

    > W poniedziałek złożyłem wypowiedzenie umowy i
    >>
    > I rozumiem, że przeniosą Ci bez problemu numer do prepaida, tak?

    Sam by przeszedł - po wygaśnięciu cyrografu karta jest przez miesiąc czasu
    aktywna (tylko przychodzące), jeśli w tym czasie wykona doładowanie, to
    automagicznie ląduje w Simplusie.
    Ja aktualnie jestem w takim zawieszeniu ;-)

    JoteR

  • 4. Data: 2009-03-26 18:14:01
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > automagicznie ląduje w Simplusie.
    > Ja aktualnie jestem w takim zawieszeniu ;-)

    No właśnie czekam na koniec umowy i chcę przejść, ale słyszałem, że play i
    plus to ostatnie sępy które nie pozwalają - już się zastanawiałem do jakiej
    sieci przechodzić i potem z niej wracać ;-)
    sil

  • 5. Data: 2009-03-26 18:55:19
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    JoteR <j...@p...pl> wrote:

    > Sam by przeszedł - po wygaśnięciu cyrografu karta jest przez miesiąc czasu
    > aktywna (tylko przychodzące), jeśli w tym czasie wykona doładowanie, to
    > automagicznie ląduje w Simplusie.

    Masz taki zapis w umowie? Numer od razu po wygaśnięciu niestety może
    wrócić do puli wolnych i możesz mieć problem z odzyskaniem go. Jeśli numer
    jest dla Ciebie ważny to bym nie ryzykował. Faktycznie też tak miałem,
    że po rezygnacji z abonamentu numer przeszedł do simplusa, ale plus
    wcale nie mówi, że na pewno tak będzie. Lepiej przenieść do innego
    operatora aby mieć pewność, że numer nie ucieknie.

    a.

  • 6. Data: 2009-03-26 20:18:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Wemif" napisał:

    > Masz taki zapis w umowie?

    Nie. W momencie jej podpisywania takiego mechanizmu AFAIK nie było. Mam
    natomiast oficjalne pismo z Plusa, kilka tygodni temu przytaczałem tu jego
    treść. Oraz oczywiście SMS-y i rozmowy z konsultantami, co jest już raczej
    mniej wiarygodne ;-)

    JoteR

  • 7. Data: 2009-03-26 20:20:25
    Od: "Grzegorz Fikier" <g...@p...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wcale nie mówi, że na pewno tak będzie. Lepiej przenieść do innego
    > operatora aby mieć pewność, że numer nie ucieknie.

    Na nagłowku jest wypowiedzenie umowy z dniem 25 maja ( nie 11 maja ),
    ponieważ okres rozliczeniowy mam od 25 do 24. Więc numer zostanie
    przelączony 25 maja. W boku mowili ze nie bedzie problemu przelaczyc
    poniewaz ten sam numerek byl kiedys simplusem. Nawet po wpisaniu kodu *100#
    pojawia sie komunikat zeby zasilic konto.
    Zaznaczona opcja w umowie na przeniesie numeru z abonamentu na oferte na
    karte

  • 8. Data: 2009-03-26 22:59:33
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    JoteR <j...@p...pl> wrote:

> [...]
    > treść. Oraz oczywiście SMS-y i rozmowy z konsultantami, co jest już raczej

    Odnalazlem treść, ten list dostałeś po złożeniu wypowiedzenia? W formie
    papierowej czy maila?

    a.

  • 9. Data: 2009-03-26 23:48:14
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Wemif" napisał:

    > Odnalazlem treść, ten list dostałeś po złożeniu wypowiedzenia?
    > W formie papierowej czy maila?

    2 tygodnie po złożeniu rezygnacji, w formie papierowej. Był to fragment
    standardowej "specjalnej oferty dla naszych stałych abonentów" - czyli
    kolejnego marketingowego bełkotu o "nowym telefonie nawet za złotówkę" i
    "nawet 50-procentowym rabacie na abonament". Żenada.
    Mimo to i tak nawet standardowa oferta Plusa dla pierwszego lepszego z ulicy
    była lepsza niż swojego czasu konkretne oferty utrzymaniowe z Orange i Ery.
    No ale dla mnie z ulicy było bliżej do salonu Play ;->

    JoteR