    From: w...@a...pl (Wemif)
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: warunki przedluzenia umowy Plus
    Date: Thu, 26 Mar 2009 18:55:19 +0000 (UTC)

    JoteR <j...@p...pl> wrote:

    > Sam by przeszedł - po wygaśnięciu cyrografu karta jest przez miesiąc czasu
    > aktywna (tylko przychodzące), jeśli w tym czasie wykona doładowanie, to
    > automagicznie ląduje w Simplusie.

    Masz taki zapis w umowie? Numer od razu po wygaśnięciu niestety może
    wrócić do puli wolnych i możesz mieć problem z odzyskaniem go. Jeśli numer
    jest dla Ciebie ważny to bym nie ryzykował. Faktycznie też tak miałem,
    że po rezygnacji z abonamentu numer przeszedł do simplusa, ale plus
    wcale nie mówi, że na pewno tak będzie. Lepiej przenieść do innego
    operatora aby mieć pewność, że numer nie ucieknie.

    a.