  • Data: 2014-06-26 01:06:40
    Temat: Re: warto taka kamerke ?
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Gotfryd Smolik news" wydumał(a) w wiadomości ID

    > Jeśli dobrze zrozumiałem pytanie, to chodzi o "nie-shock".
    > Czyli wykrycie ruchu pojazdu, tak normalnie.

    No to masz opcję ile czasu po wyłączeniu zasilania ze stacyjki ma to działać.

    > Z drugiej strony, jak taki ficzer wyłączy kamerkę przy postoju,
    > a kierownik poprzedzającego pojazdu postanowi cofnąć prosto w maskę,
    > to posiadacz ficzera będzie klął ;)

    No będzie. Jesli jednak wyłączy funkcję automatycznego wyłączania po zaniku
    zasilania (stacyjka), taka kamerka będzie nagrywała dokąd wystarczy jej
    akumulator wewnętrzny i funkcja "motion detection" a w przypadku
    kolizji(G-Shock)zabezpieczy ten moment (plik) przed nadpisaniem :] Są to
    rozważania czysto teoretyczne ale tak powinno to działać.

    --
    Michael________