  • Data: 2009-08-13 13:42:37
    Temat: Re: warto probowac renegocjowac internet z iplus ?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeremiasz in news:h56nng$bck$1@news.dialog.net.pl
    > No nie tak, 50+50 jesli juz (teraz jest 5G przy zdrapce 50zł), a na
    > Allegro wręcz będzie to 45+45.

    co znacza te podwojne kwoty?

    > Aczkolwiek, dalej drożej, z tym, że jak ktos mało używa to o wiele lepszy
    > jest prepaid własnie, 5G na 58 dni, to wychodzi przy zdrapce z Allegro
    > 22,50zł na m-c:-)

    tzn jesli ja place w iplusie 110 zl za limit 4 giga/miesiac [no,moze 6, nie
    mam czasu sprawdzic] to za ile zdrapke i w jakiej sieci moge kupic by miec
    powiedzmy 5 giga? moze byc 5 giga.
    a mozna potem w prepaidzie dokupowac z male kwoty z pelna przepustowoscia
    lacza?

    a co z modemem usb ktory mam z iplusa? Wy pewnie via komorka ciagniecie
    net... Zero problemu z klasycznym modemem.