  • Data: 2009-08-13 22:44:50
    Temat: Re: warto probowac renegocjowac internet z iplus ?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Flo in news:h617s9$gqd$1@inews.gazeta.pl
    [......]
    > No i znajomy pewnie jak wyjeżdża za miasto to internet chowa do bagażnika
    > tak daleko żeby nie musieć go wyciągać bo i tak dostępu nie będzie miał,

    podstawowe byc moze moje pytanie powinno byc takie: "Ludzie... - czy za
    rogatkami Warszawy, Krakowa, Torunia, itp to z playa jest w ogole jakies
    polaczenie w Polske?"
    Jak oni uzywaja tego playa wobec tego...

    > a Ty z iPlusem jesteś tylko ograniczony jakością sygnału.

    wiesz jaka jest prawda? oto w warszawie:
    na max 5 kresek sily sygnalu w managerze polaczenia najwiecej co widzialem
    przez rok to 3, w roznych dzielnicach warszawy; teraz dwie kreski [dzielnica
    Mokotow], o teoretycznej marketingowej przepustowosci 7 Mb/sek to nikt w
    Polsce oczywiscie nawet nie marzy,ale ja nie widzialem jeszcze chocby 1
    Mb/sek.
    Wiec lepiej nie mowmy juz o tej "jakosci sygnalu". W iplusie - jak pewnie
    wszedzie - jest ŻENUJĄCY.
    Moze dlatego, że internet bezprzewodowy w PL ma poziom żenady. Tak cenowo,
    jak i jakosciowo.