  • 31. Data: 2011-02-09 10:22:07
    Temat: Re: warto? ford focus 2005r ?
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    W mojej firmie jeżdzi się regularnire na przeglądy i tak nie uznali
    pordzewiałej klapy bo focus nie miał chlapaczy. Podobno jest to nawet w
    instrukcji napisane. Nie sprawdzaliśmy bo i tak ford wziął go w rozliczeniu
    a nowe samochody (już z chlapaczami) i tak u forda tylko u innego dilera
    kupiliśmy bo były najtańsze :) Za tą samoą kasę mogłem mieć wypasionefo
    Focusa albo bidulę Mazde 3 czy Lancera, więc wybór był prosty.

    Mi prywatnie focus nie pasuje a jego własności jezdne przereklamowane. Ale
    to moje prywatne zdanie na podstawie ok 300-400 tys km i 3 różnych fordach
    1,6 TDCI, 1,8 TDCI, i 2,0 TDCI,
    2,0 TDCI był w sedanie i w sumie najbardziej mi leżał.
    Co do awaryjności to oprócz pogiętych felg i eksploatacyjnych wymian nic się
    nie działo raczej.
    1,6 TDCI miał problemy z zapowietrzaniem się ale po 3 wizycie ASO znalazło
    przyczynę.

  • 32. Data: 2011-02-09 10:37:57
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Kiedy czyta to były użytkownik służbowej, katowanej przez 300kkm Hondy z
    > 2002r,
    > to się trochę zdumiewa, jak można uważać auto za bezawaryjne po czymś
    > takim. W
    > świetle zupełnego braku jakichkolwiek usterek w Hondzie w takim samym
    > czasie i
    > większym przebiegu, to brzmi co najmniej zabawnie.

    Przez 300kkm "katowania" hondy nie zmieniałeś jej hamulców (okładziny,
    tarcze, klocki)?

  • 33. Data: 2011-02-09 11:02:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości grup

    > Przez 300kkm "katowania" hondy nie zmieniałeś jej hamulców (okładziny,
    > tarcze, klocki)?

    cuda panie cuda :)
    te japonczyki to jednak trwale robia te swoje "jednorazowki" ;)

  • 34. Data: 2011-02-09 11:05:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości grup

    > 1. inne marki tez maja taka gwarancje i nie trzeba robic nic - a ruda nie
    > wychodzi.

    inne marki maja tez inne przypadlosci, na kazdego sie cos znajdzie, z takim
    np mercedesem na czele ;)

    > Z tego co widze, wiekszosc osob omija ASO jak tylko sie skonczy gwarancja
    > na samochod. Wowczas gwarancja nawet 50lat na perforacje blach zostaje
    > tylko marketingowym hitem na papierze :)

    ale to wina tych ludzi i co najwyzej sobie moga z tego powodu pluc w brode

  • 35. Data: 2011-02-09 11:18:44
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 09/02/2011 09:37, CeSaR wrote:

    > Przez 300kkm "katowania" hondy nie zmieniałeś jej hamulców (okładziny,
    > tarcze, klocki)?

    Nie tacy magicy jezdza po kraju :)

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f1cde6e52cc597a3
    .html

    http://www.bogumil.deal.pl/hamulce/zestaw3.jpg

    Kamil

  • 36. Data: 2011-02-09 11:29:32
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-02-09 10:37, CeSaR pisze:
    > Przez 300kkm "katowania" hondy nie zmieniałeś jej hamulców (okładziny,
    > tarcze, klocki)?
    Ba! Ostatnio widziałem wypasionego Merca - tam nawet koło wystarczyło na
    3 śruby przykręcić, chociaż głupi producent zrobił 5 dziur. Klocków
    pewnie do tej pory nie trzeba było zmieniać, a ten egzemplarz miał z 30
    lat i pewnie z 1 mln przebiegu ;-) Zwróciłem uwagę, bo wiatr mu tablicę
    rejestracyjną oberwał i leżała przy moim samochodzie :->
    Maciek