  • Data: 2009-07-30 06:27:45
    Temat: Re: walka o usługę powszechną c.d.
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale czekaj - ten przeciez tez byl dobry, skoro dali rade cos rozlaczyc
    > ?

    Rozłączyli najpierw w szafie kablowej 4 km od tego miejsca.

    > Deczko zalane, ale przeciez to nie powoduje problemow na telefonie i
    > neostradzie ?

    Powoduje brum.

    > Bo powietrze jest dobrym izolatorem :-)

    Żeby to było powietrze to bym nie marudził.

    > A to ze na okretke, to tez chyba nie jakos bardzo zle ..

    Mnie nie przeszkadza.
    Ale czemu te przewody miedzią dotykaly mokrej folii ? I "czemu on ma pruski
    mundur na sobie ?"

    Ale okazuje się, że brumek wrócił.
    Nawet S/N ADSLa spadl niżej niż był (do 14 dB).
    Dziś monter ma być drugi raz.

    Jak mnie rozłączy to znaczy że już grasuje.....:P
    vari