  • 11. Data: 2009-09-28 18:37:03
    Temat: Re: walka o kresy trwa
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h9qvhm$1ap$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > są i starałem się stosować (nie wszystkie są 'nieksiążkowe') , ale też są
    > warunki zastane. ograniczenia obiektywu (choć zmieniałem w trakcie).
    > a kadry centralne nie są zakazane zawsze.
    >
    > część błędów w obróbce. pokadruję lepiej
    > np to http://infobot.pl/r/1rOq lepiej teraz....

    Ale ja nie krytykuję Twoich zdjęć, sporo mi sie podoba.
    Raczej staram się odpowiedzieć na pytanie zadane na końcu :)

    Ale uderz w stół ;)

    --
    JD

  • 12. Data: 2009-09-28 18:41:44
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > Rozdzielczością?

    a gdybym zmniejszył rozdzielczość do minimalnej dostępnej to o ile
    podniósłbym jasność zdjęć

  • 13. Data: 2009-09-28 18:51:42
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 28 Wrz, 20:01, "TheGuru" <t...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "StaM" <a...@y...com> napisał w
    wiadomościnews:24fbeb91-a48e-47ff-a5b5-87f73401128f@
    p15g2000vbl.googlegroups.com...

    > jak w opisie ;-)
    >
    > alfa 700

    No tak , mialem i zaluje ze nie mam. Aparat cudenko.
    Dobry chwyt. Wspaniale body z redukcja drgan. Do tego Zess 16-85
    Teraz mam N. D90 z Tamronem 17-50, i nie ciagnie mnie do wyjecia go z
    plecaka
    StaM

  • 14. Data: 2009-09-28 19:03:02
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Mon, 28 Sep 2009 19:05:08 +0200, TheGuru <t...@o...pl> wrote(a):

    > ale zastanawia mnie czym technicznie różni się fotografowanie od filmowania
    > bo niektórzy filmowali komórkami i na ekranach było ładnie widać akcje...

    Rozdzielczością?

    B.

  • 15. Data: 2009-09-28 19:43:47
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > Ułani wielkopolscy z Kałachami :-))

    a taką wagę przywiązują do szczegółów.

    niektórzy czerwonoarmiejcy mieli 'walonki' od adidasa ;-D

  • 16. Data: 2009-09-28 19:52:13
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    > Użytkownik "StaM" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Zapomniałeś o nawiasie i dwukropku.

    Parafrazujac mozna by rzec: "Aby glowa 'gietka' pomyslala wszystko, co
    powie jezyk".
    Czy zawsze nam sa potrzebne te "emo-t-ikony"???

    Thomas

  • 17. Data: 2009-09-28 19:59:24
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    TheGuru pisze:
    > witam,
    > mieliśmy taką imprezkę okolicznościową (promocja leży więc nie do końca wiem
    > z jakiej okazji ;-)
    > któraś rocznica związana z 15 pułkiem ułanów poznańskich
    >
    > http://infobot.pl/r/1rNV
    >
    > opinie mile widziane
    >
    > aparat się spisał... widziałem jak sąsiedzi rezygnowali z focenia bo efekty
    > były słabe ;-D
    >
    > ale zastanawia mnie czym technicznie różni się fotografowanie od filmowania
    > bo niektórzy filmowali komórkami i na ekranach było ładnie widać akcje...

> [...]

    Pozdrawiam!

  • 18. Data: 2009-09-28 20:01:37
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powie jezyk".
    > Czy zawsze nam sa potrzebne te "emo-t-ikony"???

    Nastały czasy XY neleży się zabezpieczać :)

    --
    pozdrawiam
    JD

  • 19. Data: 2009-09-28 20:22:37
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    > Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nastały czasy XY neleży się zabezpieczać :)

    W sumie... powiedzmy, ze po chwili namyslu moge przyznac racje :)
    Nigdy wszak nie wiadomo na kogo sie trafi po drugiej stronie.. kabla (?)

    Thomas

  • 20. Data: 2009-09-29 07:25:20
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    TheGuru pisze:

    > a taką wagę przywiązują do szczegółów.
    >
    > niektórzy czerwonoarmiejcy mieli 'walonki' od adidasa ;-D

    :-)))