  • Data: 2009-09-28 17:56:48
    Temat: Re: walka o kresy trwa
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:h9qu1j$lgl$1@newsread2.aster.pl...

    > Użytkownik "TheGuru" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Fotograficzne mocne ponkty, trópodział i unikanie centralnego kadru,
    > tak samo obowiązują. Dochodzą reguły związane z pokazywaniem ruchu,
    > jak choćby czy odbywa sie on z lewej na prawo czy odwrotnie,
    > sposób prowadzenia najazdów i cofania kadru.

    są i starałem się stosować (nie wszystkie są 'nieksiążkowe') , ale też są
    warunki zastane. ograniczenia obiektywu (choć zmieniałem w trakcie).
    a kadry centralne nie są zakazane zawsze.

    część błędów w obróbce. pokadruję lepiej
    np to http://infobot.pl/r/1rOq lepiej teraz....

    > Są podręczniki, nawet uczelnie :)

    są również życzliwi krytycy