  • Data: 2010-08-30 09:13:17
    Temat: Re: wakacyjne fotki
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rzuc okiem tak na spokojnie i popatrz z boku jak na nie swoje zdjecie:
    > http://tonerwielkopolski.pl/foto/index.php?gallery=W
    akacjeFerieIInne/882010Ustka&image=02.jpg

    to jest chwilę przed burzą, widać ciemne niebo i zacieniony trawnik przed
    ratuszem.

    > http://tonerwielkopolski.pl/foto/index.php?gallery=W
    akacjeFerieIInne/882010Ustka&image=07.jpg

    kurcze nie wiem co jest nie tak, niebo za wyraźne ;-D

    > http://tonerwielkopolski.pl/foto/index.php?gallery=W
    akacjeFerieIInne/882010Ustka&image=01.jpg

    a tutaj, że cienie jasne ?

    > uwazasz, ze to jest naprade ładne i naturalne ?

    pytanie czy ładne jest to co się podoba, czy podoba się to co jest ładne
    starałem się robić żeby było naturalnie