  • Data: 2012-07-05 09:28:01
    Temat: Re: w sprawie sikacza
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-04 22:37, Arni pisze:

    > a ja chwile temu szukalem czegos w archiwum i trafił mi sie watek z 2000
    > roku:
    > Dziku, A. Medyna, Belushi, Zbigi, Tango, Damiano, Kizior, Koniu... a w
    > innych wątkach wielu wielu fajnych ludzi. Byli i poszli bo tutaj juz nie
    > ma tego klimatu. Wtedy to sie dyskutowało...

    Na ich miejsce przyszliby nowi, gdyby starzy choć trochę im to ułatwili.
    Nie ma tamtego klimatu? Pewnie nie ma. Świat się zmienia. Jest inny
    klimat: klimat wojny o to czyja racja jest najmojsza. Stańcie trochę z
    boku tej dyskusji ze ścigaczem. Toż to święta wojna o pietruszkę. Warto
    się szarpać? Dopóki odbywało się na pewnym poziomie - było do
    zniesienia. Jednak ostatnie ataki stają się już niesmaczne.

    --
    MN