  • Data: 2012-07-05 11:07:50
    Temat: Re: w sprawie sikacza
    Od: songoku <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A co do meritum.
    > To IMHO akurat odnosnie tej bramki to lepiej gdyby jej tu nie bylo.
    > Akurat najbardziej cenilem sobie dyskusje tu prowadzone a w tej chwili
    > wszystko sprowadza sie do "co na pierwsze" sygnowane przez scigacza.
    > Nie wiem czy to ogolna tendencja, ze pojawia sie mniej postow ale czy nie
    > jest to jedna w przyczyn?

    Bo usnet umiera...tu sie generalnie dyskutuje o dupie maryni w
    ogromnej większości...
    Taka jest smutna prawda i teorie o wyższości grupy nad wszelkiej maści
    forami(nie piję tu do ścigaczowego - raczej tematycznych) można między
    bajki włożyć...
    Nieczęsto już tu zaglądam, ale takie dyskusje tylko mnie utwierdzają,
    że dobrze robię...

    Pozdr
    Songoku
    LwG