  • Data: 2012-07-05 11:33:12
    Temat: Re: w sprawie sikacza
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.07.2012 11:07, songoku wrote:
    > Bo usnet umiera...tu sie generalnie dyskutuje o dupie maryni w
    > ogromnej większości...

    Od lat to słyszę :) Zmienia się - to na pewno.

    > Taka jest smutna prawda i teorie o wyższości grupy nad wszelkiej maści
    > forami(nie piję tu do ścigaczowego - raczej tematycznych) można między
    > bajki włożyć...

    Teorie wyższości? LOL :) To dobre do flejmów. Daj spokój. Czat roomy na
    stronach swego czasu też miały IRC-a wykończyć, ale jakoś się na to nie
    zanosi. Chociaż akurat na #pl.rec.motocykle to faktycznie pustki. Tak
    przy okazji zapraszam :)

    > Nieczęsto już tu zaglądam, ale takie dyskusje tylko mnie utwierdzają,
    > że dobrze robię...

    Wcale Ci się nie dziwię, że nieczęsto. Chyba mało komu umyka fakt, że
    jest pełnia sezonu i każdy motocyklista zamiast siedzieć przed monitorem
    (co częściej zdarza się w chłodne miesiące) woli siedzieć przed zegarami
    swojego motocykla :)

    Mniej defetyzmu, więcej nadziei Panie i Panowie.
    Właśnie.
    Są tu w ogóle jakieś Panie? :)

    --
    [GoMoto.TV]