  • Data: 2012-11-22 11:33:43
    Temat: Re: w pyrylandii nie znaja S-3??
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 22 Nov 2012 11:17:14 +0100, Andrzej Lawa

    > Primo: interpunkcji najwyraźniej nie dałeś rady nauczyć się sam.

    Ty niestety nie opanowałeś czegoś bardziej podstawowego,
    kultury -- ale to widać nie od dziś.

    > Secundo: wyluzuj, dzieciaku, bo ci żyłka pęknie
    > - najwyraźniej odniosłeś wrażenie, że atakuję
    > twoje poznańskie podwórko,

    Moje podwórko jest warszawskie, trollu.
    Owszem, też czasem pomstuję, że muszę je
    współdzielić z takimi trollami jak ty.

    > a tak na prawdę mam w nosie skąd on był
    > i moja uwaga "lokalizacyjna" była żartobliwa.

    Ło ho ho ho, nic tylko zrywać boki.

    > Inteligentni zauważyli i też sobie zażartowali
    > (POlitycznie ;) )

    Jeszcze coś ciekawego wymyśl, dzieciaku.

    > a ty się dorabiasz przedwczesnych wrzodów żołądka.

    Nie schlebiaj sobie, takim dobrym trollem nie jesteś.

    --
    Pozdor Myjk