  • 21. Data: 2010-03-29 13:35:06
    Temat: Re: w przyszłym roku nowa Octavia
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Katanka wrote:
> [...]
    __W-roku-2013-nowa-Skoda-Octavia-.html

    > Brzydka jak noc :(
    >
    > Trochę z Peugeota 407 (tył), trochę z BMW (bok). Ogólnie auto wygląda
    > kompletnie bez ikry. Jedynie to kolor ładny ;)

    No ja wiem, ale ja tylko swoje zdanie głoszę :) Dlatego też auto kompletnie nie
    dla mnie.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 22. Data: 2010-03-29 13:42:59
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > No ja wiem, ale ja tylko swoje zdanie głoszę :) Dlatego też auto
    > kompletnie nie dla mnie.

    A reklamowane teraz w TV BMW5 Cię podnieca?
    http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/57134/
    __Polska-Dealer-BMW-zaskakuje.html
    Bo dla mnie jest tylko jedna z wielu ofert. Nic mnie w nim nie urzeklo.

  • 23. Data: 2010-03-29 13:51:48
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

    Wieksze zaciekawienie w Polsce wzbudza
    http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/57067/
    __Polska-TATA-Nano-wzbudzi%C5%82-du%C5%BCe-zainteres
    owanie.html

    niż znani i pospolici na naszym rynku.

  • 24. Data: 2010-03-29 14:01:01
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    m wrote:
> [...]
    __Polska-Dealer-BMW-zaskakuje.html
    > Bo dla mnie jest tylko jedna z wielu ofert. Nic mnie w nim nie

    Brzydactwo okropne :( Jakbym patrzył na przód jakiegoś taniego Lincolna z końca
    lat 90-tych.

    Ostatnio bardzo podoba mi się nowa Honda Accord:

    http://www.v10.pl/archiwum/serwis_informacyjny/aktua
    lnosci/honda/accord/honda_accord_12.jpg

  • 25. Data: 2010-03-29 14:28:51
    Od: "m" <...@n...pq>

    > Ostatnio bardzo podoba mi się nowa Honda Accord:
    > http://www.v10.pl/archiwum/serwis_informacyjny/aktua
    lnosci/honda/accord/honda_accord_12.jpg

    http://honda.pl/pl/samochody/modele/accord-sedan.htm
    http://www.autocentrum.pl/honda/accord/viii/

    To kwestia osobistych wyborów. W żadnym z sedanów w zblizonych cenach wg
    mnie nie ma niczego nadzwyczajnego.
    Ozdobniki azjatów róznia się od europejczyków czy amerykańców. O gustach się
    nie dyskutuje.
    Lepszy zapewne w szczegołach jest sedan za 100 tys GBP od innego za 100 tys
    PLN , a tym bardziej za 100 tys LIT:-)
    Który zaś sedan za 100 tys PLN jest najlepszy? Śmiałbym zaryzykowac, ze
    koreaniec, może hindus, a niebawem chińczyk.
    Zapewne nie niemiecki.

  • 26. Data: 2010-03-29 15:39:52
    Od: hamberg <r...@g...com>

    "Zabraknie natomiast takich wersji nadwoziowych jak coupe czy
    kabriolet, nie tylko ze względu na wysokie koszty opracowania takich
    aut, ale również dlatego, że takie pojazdy nie pasują do wizerunku
    marki, jaki chce budować Skoda."

    niezly ten wizerunek....

  • 27. Data: 2010-03-29 15:41:24
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "hamberg" <r...@g...com> wrote in message
    v.googlegroups.com...
> [...]
    > kabriolet, nie tylko ze względu na wysokie koszty opracowania takich
    > aut, ale również dlatego, że takie pojazdy nie pasują do wizerunku

    Skoda nigdy nie budowala wizerunku auta sportowego, co Cie tak dziwi?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 28. Data: 2010-03-29 16:04:04
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    http://ned.ronet.ru/0/1975%20Skoda%20110%20R%20Coupe
    .jpg

    http://www.skoda-club.net/graphics/owners/full/431_7
    _ytgzztc1mjcwnjq4mgy3ymjjmwuzzgnmntvjztriy2mdetail.j
    pg

    :)

    --
    PozdrawiAM!

  • 29. Data: 2010-03-29 17:20:58
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    hamberg pisze:

    > niezly ten wizerunek....

    Do kabrioletu musieliby opracować specjalny zagłówek z systemem
    trzymania kapelusza ;-)

    T.

  • 30. Data: 2010-03-29 18:04:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    kamil wrote:

    > Eh, za komuny to bylo lepiej..

    Ta niezwykła różnorodność i możliwość wyboru... Mały Fiat, Duży Fiat,
    Polonez...

    --
    cokolwiek