  • 11. Data: 2010-03-29 12:26:38
    Temat: Re: Ceed niezawodny ( było : w przyszłym roku nowa Octavia)
    Od: to <t...@a...xyz>

    kml wrote:

    > On jeździ busem.

    A Ty latasz gondolą. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2010-03-29 12:28:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    szwagier wrote:

    > A Ty jezdzisz samochodem z pierwszej czy drugiej grupy?

    Ja jeżdżę traktorkiem.

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2010-03-29 12:30:24
    Temat: Re: w przyszłym roku nowa Octavia
    Od: to <t...@a...xyz>

    m wrote:

    > Za jakiś czas nieistotna bedzie marka wozidła.

    To samo mówiono 20 lat temu...

    --
    cokolwiek

  • 14. Data: 2010-03-29 12:38:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 29 Mar 2010 12:30:24 +0200, to wrote:

    >To samo mówiono 20 lat temu...

    No i jak widac sie sprawdzilo.

    Kupujesz Volvo, a w srodku ford, bosch, lucas ..

    J.

  • 15. Data: 2010-03-29 12:40:54
    Od: "m" <...@n...pq>

    > Kupujesz Volvo, a w srodku ford, bosch, lucas ..

    Jeden lubi Fiat Panda a inny Ford Ka :-)
    Zajebiaszcza róznica z tej samej fabryki

  • 16. Data: 2010-03-29 13:02:57
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    ttt wrote:
    > http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/57128/
    __W-roku-2013-nowa-Skoda-Octavia-.html

    > Są już pierwsze zdjęcia. Jak dla mnie - tył nowej Skody przypomina
    > stare Audi.

    Brzydka jak noc :(

    Trochę z Peugeota 407 (tył), trochę z BMW (bok). Ogólnie auto wygląda kompletnie
    bez ikry. Jedynie to kolor ładny ;)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 17. Data: 2010-03-29 13:11:47
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    J.F. pisze:

    > No i jak widac sie sprawdzilo.
    >
    > Kupujesz Volvo, a w srodku ford, bosch, lucas ..

    Nie mówiąc o tym, że to chińszczyzna ;)

  • 18. Data: 2010-03-29 13:12:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Katanka" <k...@i...pl> wrote in message
    __W-roku-2013-nowa-Skoda-Octavia-.html

    > Brzydka jak noc :(
    >
    > Trochę z Peugeota 407 (tył), trochę z BMW (bok). Ogólnie auto wygląda
    > kompletnie bez ikry. Jedynie to kolor ładny ;)

    Stary, to jest Octavia. Nie Lotus Elise, nie Evo XXVII, tylko dupowoz po
    zakupy. Nabywcow Octavii nie obchodzi, czy ma ikre, tylko czy da sie fotelik
    dla dzieciaka wygodnie przez drzwi upchnac.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 19. Data: 2010-03-29 13:13:12
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Nie mówiąc o tym, że to chińszczyzna ;)

    Eh, za komuny to bylo lepiej..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 20. Data: 2010-03-29 13:19:53

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Brzydka jak noc :(
    > bez ikry. Jedynie to kolor ładny ;)

    E...tam, taka sama jak mnostwo sedanów . By odróznić marke trzeba sukać
    emblematu