  • 1. Data: 2012-02-21 12:51:35
    Temat: w końcu plastyczne zdjęcie
    Od: "FotoKrak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 2. Data: 2012-02-21 13:03:22
    Temat: Re: w końcu plastyczne zdjęcie
    Od: "twistedme" <t...@o...pl>

  • 3. Data: 2012-02-21 13:25:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/02/2012 12:51, FotoKrak wrote:

  • 4. Data: 2012-02-21 15:59:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2012-02-21 16:43:24
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    On 21 Lut, 13:51, "FotoKrak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > a nie stale jakieś smutyhttp://i.imgur.com/XEmCJ.jpg

    2005

    http://www.homato.com/

    marek

  • 6. Data: 2012-02-22 10:34:12
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Tue, 21 Feb 2012 12:51:35 +0000 (UTC), FotoKrak napisał(a):

    > a nie stale jakieś smuty
    > http://i.imgur.com/XEmCJ.jpg

    Coś więcej wiesz o zdjęciu? Kto i jak zrobił?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2012-02-22 10:47:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-22 11:34, Kapsel pisze:
    > Coś więcej wiesz o zdjęciu? Kto i jak zrobił?

    Ktoś zrobił dużo samolotów i powklejał. Prosta sprawa, ale wygląda fajnie.

    --
    pozdrawia Adam
    /choć wydaje się to niemożliwe, nie jestem nieomylny/

  • 8. Data: 2012-02-22 10:51:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/02/2012 10:47, Janko Muzykant wrote:

    > Ktoś zrobił dużo samolotów i powklejał. Prosta sprawa, ale wygląda fajnie.

    No i plastycznie, prawie jak jakiś ruski obiektyw.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2012-02-22 10:53:55
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Wed, 22 Feb 2012 11:47:11 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Ktoś zrobił dużo samolotów i powklejał. Prosta sprawa, ale wygląda fajnie.

    W sensie rozumiem, aparat na statywie, ileś tam fotogafii i PS na koniec?

    Fajne jest to, że ostrość ustawiona została chyba raz i to daje fajną
    przestrzeń i naturalność... w ogóle fajny pomysł do wykorzystania
    niekoniecznie na lotniskach :D

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 10. Data: 2012-02-22 14:01:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-22 11:51, kamil pisze:
    > No i plastycznie, prawie jak jakiś ruski obiektyw.

    Nie, dwie warstwy w szopie, jedna zblurowana.

    --
    pozdrawia Adam
    /gdy w towarzystwie chcę zabłysnąć, mówię: ''lorem ipsum dolor sit amet''/