  • 31. Data: 2015-04-13 13:56:26
    Temat: Re: w końcu
    Od: p...@g...com

    jest rozwiazanie, ktore uratuje i drzewa i tych co uciekaja przed mitycznym kamikadze
    z naprzeciwka :-)

    http://stargard.naszemiasto.pl/artykul/droga-nr-10-p
    olicja-jest-kolizja-a-moglo-byc-kilka-ofiar,3342613,
    art,t,id,tm.html

    sprawdzone, dziala i prosze nie marudzic ze wyprzedzac nie mozna :-)

    P.

  • 32. Data: 2015-04-13 14:10:00
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    art,t,id,tm.html
    > sprawdzone, dziala i prosze nie marudzic ze wyprzedzac nie mozna :-)

    Jak jest miejsce to ok. Ale w artykule jest mowa o starych drogach i
    drzewach sadzonych za Napoleona. Jak teraz na nich wyznaczono dwa pasy
    współczesnej szerokości to drzewa są zbyt blisko - tam nie ma miejsca na
    zabieranie części jezdni na barierki.

    Drzewa trzeba po prostu posadzić dalej od drogi. Alternatywnie można drogę
    przesunąć w jedną stronę i uratować połowę tego rzekomego "zabytku".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 33. Data: 2015-04-13 14:21:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2015 04:56:26 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

    > http://stargard.naszemiasto.pl/artykul/droga-nr-10-p
    olicja-jest-kolizja-a-moglo-byc-kilka-ofiar,3342613,
    art,t,id,tm.html

    To jest fajne:
    "kiedy to rano 23-letni kierowca BMW z nieznanych przyczyn stracił
    panowanie"
    Nieznane przyczyny, LOL! :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 34. Data: 2015-04-13 14:27:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    art,t,id,tm.html

    > To jest fajne:
    > "kiedy to rano 23-letni kierowca BMW z nieznanych przyczyn stracił

    Co cię tak śmieszy? Wyjaśnij rozumnym.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2015-04-13 14:35:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości
    >Pytanie nie powinno brzmieć czy wyciąć drzewa bo odpowiedź jest
    >oczywista. Pytanie dlaczego nikt 25 lat wcześniej nie posadził
    >drugiego szpaleru 5 m dalej tak by teraz po wycince tych rosnących za
    >blisko drogi pozostały jakieś inne.

    No bo tam prywatne pole jest.
    I co - wywlaszczyc ?

    I nas co prawda 25 lat temu to wlasnie PGR likwidowano ...

    J.

  • 36. Data: 2015-04-13 14:39:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości
    Dnia Mon, 13 Apr 2015 12:03:25 +0200, Marcin N napisał(a):

    >Nikt nie broni drzew, tłuku. Nie zauważyłeś że broni się zdrowego
    >rozsądku?

    Ale zdrowy rozsadek mowi tez, ze od czasu do czasu ludzie wypadna z
    drogi.
    Czy z nadmiaru gazu, czy z powodu gololedzi, czy niefrasobliwego
    wyprzedzania czy np zasna za kierownica - po 10h jechania z predkoscia
    50 :-)

    I wtedy mozesz miec na poboczu drzewa, domy, latarnie, znaki, albo nie
    miec - wybor zalezy od Ciebie :-)

    Latarnie raczej czesciej pomagaja niz zabijaja, ale drzewa ?

    J.

  • 37. Data: 2015-04-13 14:43:48
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Jacek Maciejewski" wrote in message

    > Nigdy nie jedź szybciej niż prędkość przy której wiesz że przeżyjesz :)

    Najgroźnieszy wypadek miałem, kiedy stanąłem przed skrzyżowaniem na
    czerwonym świetle. Jak mogę jeszcze wolniej jechać?

    --
    Axel

  • 38. Data: 2015-04-13 14:49:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-13 o 13:21, Marcin N pisze:

    > I co? Broniąc zdrowego rozsądku przykujesz się z innymi obrońcami do
    > drzewa?

    Wyśmieje idiotów przykuwających się wirtualnie do szybkich
    pojazdów należących do kandydatów na nagrody Darwina.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2015-04-13 14:57:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-13 o 13:45, Ergie pisze:

    > ROTFL. Jak z naprzeciwka ktoś wyprzedza na trzeciego i ja nie mam gdzie
    > uciec to w jaki niby sposób zasługuję na nagrodę Darwina?

    Może dlatego że wyjechałeś za szybko na taką drogę w takim nieodpornym
    pojeździe i nie zdążyłeś zahamować.

    > Jakie barierki? Wystarczy wyciąć drzewa tak aby uciekając przed czołówka
    > miałeś gdzie się schować.

    Wystarczy zabierać PJ zapierdalaczom i nei będzie trzeba robić
    z dróg pustynie. I ja głosuję właśnie za taką opcją.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2015-04-13 14:58:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2015 14:43:48 +0200, Axel napisał(a):

    > "Jacek Maciejewski" wrote in message

    > Najgroźnieszy wypadek miałem, kiedy stanąłem przed skrzyżowaniem na
    > czerwonym świetle. Jak mogę jeszcze wolniej jechać?

    Ja mówię o wypadkach przy których wiele od ciebie zależy a to o czym
    mówisz to jest inna kategoria wypadków. Należą do niej śmierć od
    pioruna, od upadku meteorytu (zdziwiłbyś się jaka jest duża) itd a
    między innymi od wszystkich którzy chcą cię zabić, czyli wypadki od
    ciebie niezależne. A w ogóle to się czepiasz a ja nie wiem po co
    usiłuję cię traktować poważnie.