    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: w końcu
    Date: Sat, 18 Apr 2015 13:20:12 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <mgqrom$oki$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mgs4nj$4ig$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mgtgi0$fcd$1@node2.news.atman.pl>

    > Analfabetyzm wtórny to między innymi nazywanie jednego argumentu
    > argumentami (liczba mnoga).

    Zgadza sie.
    Ale równiez wyczytanie jednego podczas kiedy było ich kilka.
    No i potem ten analfabetyzm powoduje wyciąganie błędnych wniosków na
    błednych przesłankach.

    > Więc skoro już ustaliliśmy co ci
    > dolega to może to naprostujesz.

    Powtarzam dla nieczytatych...
    - niepotrzebne powiekszanie skutków wypadków
    - brak miejsca w przypadku sytuacji awaryjnych (pośrednie powodowanie
    wypadków)
    - brak funkcji jakie pełniły w przeszłosci (osłona asfaltu słabej jakosci,
    obniżanie temperatury na drodze)

    > A dlaczego miałbyś trafić ? telewizji jak oglądasz to tylko filmy,
    > gazet nie czytasz. A swoją wiedzę opierasz na nieodpartym przekonaniu
    > że wiesz i masz rację. I to naprawdę jest widoczne w dyskusji.

    Nie bede ci udowadniał ze jest inaczej - mysl sobie co chcesz.
    Ja wole prowadzic dyskusje opartą na argumentach a nie na takim bajdurzeniu
    jak popełniłes powyzej.

    > Nie tylko, w pierwszej kolejności instytucje odpowiedzialne
    > za bezpieczeństwo na tych drogach.

    Instytucje to jest temat rzeka.
    Nie raz juz udowadnialismy, ze instytucjom zalezy nie tyle na efektach co
    na dobrej prasie i statystykach.
    Przez co czesto zamiast rzeczywiscie działac, to działania pozorują.
    Przykładów było az nadto.
    Nue widzę takiego samego działania wsród grupowiczów.

    > Dziękuję.
    > Ale naprawdę wystarczy jechać normalnie a nie zapierdalać aby
    > była możliwość ucieczki między drzewami.

    Tak oczywiście Radku...
    dD czasu az sie przekonasz ze to bzdura na resorach. Czego ci oczywiście
    nie zycze.
    Ja juz miałem przykład w rodzinie.
    60km/h, gosc wylatuje z zakretu na czołówke i nagle okazuje sie, ze takie
    wyobrazenie o jakim piszesz to tylko pobożne zyczenia.
    Od tego czasu czasami jadac zastanawiam sie co bym zrobił gdyby nagle:
    - ten z naprzeciwka dostał jakiegos ataku, awału etc i pociagnał gwałtownie
    kierownice etc - spróbuj czasami. Zobaczysz, ze to nie takie proste.

    > Są dobre, ale jeśli zostaną ostatnim zagrożeniem rozsądnym będzie
    > przeanalizowanie czy jednak nie warto ich wyciąć.

    To teraz zastanówmy sie nad drzewami zakładając ze rowów juz sie
    pozbylismy.

    > Co nie zmienia sytuacji że drzewo można ominąć (pomijam zapierdalaczy)
    > a rowu nie bardzo. I dlatego to rowy są większym zagrożeniem.

    Byc moze wiekszym, ale na duzo mniejszej ilosci dróg. A to juz zmienia
    wyliczenia.
    Tak przy okazji - ile dla ciebie to jest zapierdalacz?
    Ja nie jezdze raczje szybciej niz 100 na godzine (takie auto) a mimo to nie
    mam złudzen.

    Urzedasy... :(