  • 1. Data: 2009-05-06 17:58:26
    Temat: w co zapakowac aparat - doradzcie
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    witam

    musze kupic w koncu jakas profi torbe dla mojego sprzetu, nie chce mi sie
    nosic balaganu.

    potrzebuje cos, aby weszly 2xbody i 4 obiektywy + wiadomo ladowarka lampa
    etc, fajnie gdyby wszedl laptop i teczka
    z kartkami formatu A4.
    wolalbym plecak niz torbe, cena tak max 300 zl

    jest to wykonalne?

    pzodrawiam
    dziadzio

  • 2. Data: 2009-05-06 18:13:38
    Temat: Re: w co zapakowac aparat - doradzcie
    Od: "Krzysztof T" <k...@p...onet.pl>

    dziadek69 wrote:
> [...]
    > lampa etc, fajnie gdyby wszedl laptop i teczka
    > z kartkami formatu A4.
    > wolalbym plecak niz torbe, cena tak max 300 zl

    tak: http://www.allegro.pl/item604460818_604460818.html

    Krzysztof T

  • 3. Data: 2009-05-07 07:15:54
    Od: j...@g...pl

    On 6 Maj, 19:58, "dziadek69" <a...@u...tlen.pl> wrote:

    > potrzebuje cos, aby weszly 2xbody i 4 obiektywy + wiadomo ladowarka lampa
    > etc, fajnie gdyby wszedl laptop i teczka
    > z kartkami formatu A4.
    > wolalbym plecak niz torbe, cena tak max 300 zl

    I nie zapomnij o szerpie.

    Acha co do tego czy to ma być plecak czy torba, to zapytaj szerpy -
    ostatecznie on to będzie dźwigał.

  • 4. Data: 2009-05-07 13:17:25
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

> [...]
    > lampa etc, fajnie gdyby wszedl laptop i teczka
    > z kartkami formatu A4.
    > wolalbym plecak niz torbe, cena tak max 300 zl

    a patrzyles na allegro?

    poszukaj computrekker z Lowepro powinien cie zadowolic chyba ze masz za
    duzego lapka do kieszeni to wtedy trzeba by kupic wersje PLUS :)

    http://products.lowepro.com/product/CompuTrekker-AW,
    1924,16.htm

    pozdrawiam
    --
    Steel

  • 5. Data: 2009-05-07 13:38:09
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 7 May 2009 15:17:25 +0200, Steel napisał(a):

    > a patrzyles na allegro?
    > poszukaj computrekker z Lowepro powinien cie zadowolic chyba ze masz za
    > duzego lapka do kieszeni to wtedy trzeba by kupic wersje PLUS :)

    Jak na rozmiary zewnętrzne które ma to zadziwiająco mało miejsca w środku.
    Teoretycznie to co wyżej wymienione wejdzie. CompuTrekker jest szczerze
    mówiąc średnio wygodny z punktu widzenia fotografa. Kupujac teraz brał bym
    raczej któregoś z Fastpacków albo nawet SlingShotów (no ale jak kupowałem
    to miałem akurat dużą zniżkę na CompuTrekera).

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2009-05-07 13:47:24
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > Jak na rozmiary zewnętrzne które ma to zadziwiająco mało miejsca w

    bez przesady...

    > środku. Teoretycznie to co wyżej wymienione wejdzie. CompuTrekker
    > jest szczerze mówiąc średnio wygodny z punktu widzenia fotografa.

    Mialem juz kilka plecakow i maloktory jest wygodny jak trzeba signac po inne
    szklo... na plecy?

    > Kupujac teraz brał bym raczej któregoś z Fastpacków albo nawet
    > SlingShotów (no ale jak kupowałem to miałem akurat dużą zniżkę na
    > CompuTrekera).

    Fastpacki czy SlingShoty w wiekszosci nie pomieszcza tego co autor chcial

    Steel

  • 7. Data: 2009-05-07 15:25:54
    Od: H5N1 <m...@t...aster.pl>

    Dnia Thu, 07 May 2009 00:15:54 -0700, jacek220044 raczył(a) był(a)
    napisać:

    > I nie zapomnij o szerpie.

    Sugerujesz, żeby zamiast kupować torbę zatrudnić Szerpę do noszenia
    sprzętu? ;)

  • 8. Data: 2009-05-07 21:21:40
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "H5N1" <m...@t...aster.pl> wrote:

    > Sugerujesz, żeby zamiast kupować torbę zatrudnić Szerpę do noszenia
    > sprzętu? ;)

    (sprawdzić czy nie Szerpa)

    [mr.]

  • 9. Data: 2009-05-08 09:22:25
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 7 May 2009 15:47:24 +0200, Steel napisał(a):

    > bez przesady...

    Mam, więc wiem :).

    > Fastpacki czy SlingShoty w wiekszosci nie pomieszcza tego co autor chcial

    Że co? Fastpacki sa większe (oczywiście nie wszystkie) a SlingShota podałem
    ze względu na wygodę wyciągania aparatu.

    --
    Kojer

  • 10. Data: 2009-05-08 11:35:46
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > Mam, więc wiem :).

    tez mam :)

    > Że co? Fastpacki sa większe (oczywiście nie wszystkie) a SlingShota
    > podałem ze względu na wygodę wyciągania aparatu.

    Mowisz ze fastpack w czesci sprzetowej pomiesci wszystko co napisal autor?
    poogladalem fastpacka 350 i wejdzie prawie wszystko... no chyba ze wsadzisz
    do przedzialu nie na sprzet foto to faktycznie sie zmiesci...
    tylze ze jesli bedzie chcial autor wlozyc dluzsze szklo np taka 300/4 plus
    jakis zoomik 70-200 to moze byc problem... a nie wiemy jakie szkla ma... :)

    poza tym nie kazdy bedzie nosil na lewym ramieniu plecak... ja np nosze na
    prawym (jak juz nie nosze na plecach) i wygodnie mi sie wyciaga szkla... a w
    fastpacku musialbym w robic to w niewygodna strone :)

    do tego co ze statywem? :)

    pozdrawiam
    --
    Steel