  • Data: 2009-05-08 11:49:35
    Temat: Re: w co zapakowac aparat - doradzcie
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 8 May 2009 13:35:46 +0200, Steel napisał(a):

    > tez mam :)

    No niestety cholerstwo jest badzo pękate ze względu na ochronne warstwy, za
    to już parę razy walnął mi o glebę i sprzęt nienaruszony. No i nadal łapie
    się na bagaż podręczny w samolocie. Ale na plecach wygląda jak wielki garb
    :).

    > Mowisz ze fastpack w czesci sprzetowej pomiesci wszystko co napisal autor?
    > poogladalem fastpacka 350 i wejdzie prawie wszystko... no chyba ze wsadzisz
    > do przedzialu nie na sprzet foto to faktycznie sie zmiesci...
    > tylze ze jesli bedzie chcial autor wlozyc dluzsze szklo np taka 300/4 plus
    > jakis zoomik 70-200 to moze byc problem... a nie wiemy jakie szkla ma... :)

    No tu tak, ale przy większych szkłach to zawsze jest problem. Ja największe
    co mam to 70-200/4 więc dla mnie by wystarczyło a miejsca w CompuTrrekerze
    niestety mi brakuje na niefotograficzne rzeczy.

    > poza tym nie kazdy bedzie nosil na lewym ramieniu plecak... ja np nosze na
    > prawym (jak juz nie nosze na plecach) i wygodnie mi sie wyciaga szkla... a w
    > fastpacku musialbym w robic to w niewygodna strone :)

    W sumie racja, też wolę nosić na prawym.

    > do tego co ze statywem? :)

    Zalezy jak duży ;).

    --
    Kojer