  • 51. Data: 2010-02-19 22:23:04
    Temat: Re: w UE juz tylko na swiatlach?
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Artur Maśląg pisze:
    > Interesujące. Coś jeszcze wymyślisz, czy nadal będziesz tworzył jakieś
    > idiotyczne teorie bez stosowanego uzasadnienia?

    Własnych słów się wypierasz? Przypomnę - to Ty napisałeś, a nie nikt
    inny, że w dzień o 7:30 prawie się wpakowałeś w samochód, bo nie miał
    zapalonych świateł. Kojarzysz już teraz, czy zacytować trzeba? Dalej
    będziesz się pogrążał? Coś Ci tu jeszcze trzeba uzasadniać, własnych
    słów nie ogarniasz? Przyznaj się do błędu albo skończ tą bezsensowną
    przepychankę słowną, bo szkoda czasu jeśli kompletnie brakuje Ci
    argumentów, nie mam ochoty kopać się z koniem. EOT, chyba, że dalej masz
    zamiar bić pianę.

    --
    PSYLO

  • 52. Data: 2010-02-19 22:58:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    PSYLO pisze:
    (...)
    > Własnych słów się wypierasz?

    W życiu.

    > Przypomnę - to Ty napisałeś, a nie nikt
    > inny, że w dzień o 7:30 prawie się wpakowałeś w samochód, bo nie miał
    > zapalonych świateł.

    Niestety nieprawda :) To co sobie wymyśliłeś na podstawie mojej
    wypowiedzi jest już tylko Twojego autorstwa i pewnie wiele wspólnego
    z rzeczywistością nie ma :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 53. Data: 2010-02-19 23:00:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Cóż, tylko potwierdzasz to co napisałem wcześniej :) Baw się dalej :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 54. Data: 2010-02-19 23:09:38
    Od: z <...@w...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Aha, już wiem więcej - zamiast dyskutować o meritum sprawy, będziesz
    > innym wymyślał jakieś bliżej niesprecyzowane problemy. W sumie
    > mnie to nie dziwi - typowy dryf Twojego autorstwa... :)

    Problem jest taki (może wcale nie mały) że wryto Co w mózg -
    pzryzwyczaiłeś się że wszystko co na drodze i na co masz zwracać uwagę
    ma zaświecone światła. A tymczasem to nie prawda. Takie przyzwyczajenie
    może byc niebezpieczne. Poczekaj aż mądzrzy naukowcy zrobią badania i UE
    będzie zakazywała świecenia świateł (w biały dzień na pewno)

  • 55. Data: 2010-02-19 23:13:30
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 19-02-2010 22:58, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    >
    > Niestety nieprawda :) To co sobie wymyśliłeś na podstawie mojej
    > wypowiedzi jest już tylko Twojego autorstwa i pewnie wiele wspólnego

    do wszystkich w tym wątku :
    pierdolicie jak 6-latek po browarze

  • 56. Data: 2010-02-19 23:17:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    PSYLO pisze:

    > Hmmm... Ponad czterometrowego samochodu? To powinno wystarczyć i
    > skutecznie implikowac wszystkie mniejsze obiekty, których również byś

    Widziałeś gdzies corolle o szerokości 4m czy tak sobie chciales
    popierdziec na grupie?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 57. Data: 2010-02-19 23:17:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    z pisze:
    (...)
> [...]
    > może byc niebezpieczne. Poczekaj aż mądzrzy naukowcy zrobią badania i UE
    > będzie zakazywała świecenia świateł (w biały dzień na pewno)

    Kolejny z jedyną właściwą wersją "rzeczywistości" :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 58. Data: 2010-02-19 23:21:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Kolejny z jedyną właściwą wersją "rzeczywistości" :)

    Tia, nastepny co nie mysli tylko "naukofcem" sie zasłania :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 59. Data: 2010-02-19 23:25:43
    Od: z <...@w...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Kolejny z jedyną właściwą wersją "rzeczywistości" :)

    Widzisz ja zauważam u siebie podobne objawy (też umykają mi obiekty bez
    świateł) tylko że ja staram się spojrzeć :-) szerzej niż tylko w
    przepis-paragraf. Kiedyś byłem bardziej czujny (za bezświatłowych
    czasów) Czy bilans istnień ludzkich po wprowadzeniu tego przepisu będzie
    dodatni? Jak na razie można tylko powróżyć.

  • 60. Data: 2010-02-19 23:29:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    DoQ pisze:

    > Widziałeś gdzies corolle o szerokości 4m czy tak sobie chciales
    > popierdziec na grupie?

    Sugerujesz, że o 7 rano między zaspami, w padającym śniegu jeżdżą
    takowe? Skoro tak, to nic dziwnego, że nie zauważyłem. Mój syn
    (synowie) pewnie też są ślepi, ponieważ zareagowali dopiero po
    moim tekście o debilach na drodze - wcześniej też tego kmiotka
    nie zauważyli, a było to z 400 metrów od ich szkoły :) Chłopaki
    są ode mnie trochę młodsi i mają młodsze i "szybsze" oczy :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.