  • 41. Data: 2010-02-19 19:17:52
    Temat: Re: w UE juz tylko na swiatlach?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 19 Feb 2010 18:55:25 +0100, to napisał(a):

    > Nie, nie możesz, bo czasem ktoś jedzie i zapomni włączyć.

    Tak samo jak zapomni że czerwone oznacza nie jechać, a żółty trójkąt z
    czerwoną obwódką skierowany w dół to ustąp pierwszeństwa?
    Muszę przyjmować że kierowcy znają te znaki/sygnały, chyba że coś jasno
    wskazuje że tak nie jest. Wolno poruszający się samochód można łatwo
    pomylić ze stojącym w miejscu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 42. Data: 2010-02-19 19:33:23
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Borys Pogoreło pisze:
    > I tylko jeden neelix normalny. To musi być straszne uczucie.

    Nie tylko jeden, ludzi trzeźwo myślących nie brakuje.

    Pomysł beznadziejny, mam nadzieję, że nie dość, że upadnie, to jeszcze
    wpłynie na wycofanie podobnych bzdurnych regulacji prawnych w Polsce.

    --
    PSYLO

  • 43. Data: 2010-02-19 20:33:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    PSYLO pisze:
    (...)
    > Skoro o 7:30 nie widzisz samochodu/pieszego/rowerzysty/matki z wózkiem
    > na drodze, to masz naprawdę poważny problem.

    Nie widziałem też przebiegających słupów. Czego jeszcze nie widziałem,
    a Ty wiesz, że było?

    > Ty, nie nikt inny...

    Widzę, ze jakoś musisz sobie poprawić samopoczucie :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 44. Data: 2010-02-19 20:39:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:

    > Dobry z Ciebie bajkopisarz, ale jakoś średnio Ci wierzę.

    Nie musisz wierzyć i tak naprawdę średnio mnie to interesuje. Te Twoje
    teorie wyssane z palca podobnie.

    > Chociaż mam -2 to nie zdarzają mi się niewidzialne auta, choćby i świateł
    > nie miały w nocy (bywa i tak).

    No widzisz - jak na razie, to bajkopisarz i fantasta doskonale z Ciebie
    wychodzi :) Ciekawe co jeszcze wymyślisz, pomijając meritum sprawy.

    > Skoro masz takie problemy to dobry okulista wydaje się
    > niezbędny, są różne wady wzroku.

    Aha, już wiem więcej - zamiast dyskutować o meritum sprawy, będziesz
    innym wymyślał jakieś bliżej niesprecyzowane problemy. W sumie
    mnie to nie dziwi - typowy dryf Twojego autorstwa... :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 45. Data: 2010-02-19 20:43:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    PSYLO pisze:

    > Nie tylko jeden, ludzi trzeźwo myślących nie brakuje.

    Nie wątpię, tyle że neelix się do tej grupy nie zalicza.

    > Pomysł beznadziejny, mam nadzieję, że nie dość, że upadnie, to jeszcze
    > wpłynie na wycofanie podobnych bzdurnych regulacji prawnych w Polsce.

    Ty również nie, jak widzę :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 46. Data: 2010-02-19 21:25:56
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Artur Maśląg pisze:
    > Czego jeszcze nie widziałem, a Ty wiesz, że było?

    Hmmm... Ponad czterometrowego samochodu? To powinno wystarczyć i
    skutecznie implikowac wszystkie mniejsze obiekty, których również byś
    nie zauważył (nie koniecznie tylko te białe, szare, służbowe, z
    metalicznym lakierem i zapewne też niewystarczająco wysokim profilem
    opon, żeby je zauważyć).

    > Widzę, ze jakoś musisz sobie poprawić samopoczucie :)

    Skąd, ja mam zawsze bardzo dobre ;) Nawet pomimo świadomości, że na
    drodze oprócz mnie znajdują się ludzie, którzy w dzień nie zauważą ponad
    tony stali na kołach, a co dopiero jakiegoś biednego rowerzysty ;)

    --
    PSYLO

  • 47. Data: 2010-02-19 21:28:56
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Artur Maśląg pisze:
    > Ty również nie, jak widzę :)

    Kim jesteś, żeby to oceniać? Pomijając to, że ślepcem, który w biały
    dzień nie widzi samochodu (sic!) na drodze, a mimo to bezmyślnie siada
    za kierownicą.

    --
    PSYLO

  • 48. Data: 2010-02-19 21:45:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    PSYLO pisze:

    > Hmmm... Ponad czterometrowego samochodu?

    Interesujące. Coś jeszcze wymyślisz, czy nadal będziesz tworzył jakieś
    idiotyczne teorie bez stosowanego uzasadnienia?

> [...]
    > nie zauważył (nie koniecznie tylko te białe, szare, służbowe, z
    > metalicznym lakierem i zapewne też niewystarczająco wysokim profilem

    No tak, to tylko potwierdza Twoje bredzenie...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 49. Data: 2010-02-19 21:48:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    PSYLO pisze:
    (...)
    > Kim jesteś, żeby to oceniać? Pomijając to, że ślepcem, który w biały
    > dzień nie widzi samochodu (sic!) na drodze, a mimo to bezmyślnie siada
    > za kierownicą.

    Powyższa wypowiedź świadczy jednoznacznie o tym, że podobnie jak "to"
    nie zależy Ci dyskusji merytorycznej, za to świetnie Ci idzie
    bajkopisarstwo i argumenty ad personam.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 50. Data: 2010-02-19 22:18:55
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Artur Maśląg pisze:
    > Powyższa wypowiedź świadczy jednoznacznie o tym, że podobnie jak "to"
    > nie zależy Ci dyskusji merytorycznej,

    Tym oto "zwinnym" sposobem wieńczysz własne wywody bez grama argumentów
    i zabierasz zabawki z piaskownicy. Szkoda czasu na taką dyskusję, skoro
    musisz się już uciekać do odwracania kota ogonem i wymyślania innym od
    "bredzących".

    > za to świetnie Ci idzie
    > bajkopisarstwo i argumenty ad personam.

    Co nazywasz bajkopisarstwem? Komentowanie Twoich własnych słów? Zabawne.
    Argumentów ad personam mi kolego nie wytykaj, bo sam je rozpocząłeś,
    swoją prostacką odzywką dwa posty wyżej - hipokryzja aż w oczy kole.
    Swoją drogą - jak już w końcu zaczniesz myśleć, to może w końcu
    zauważysz, że przyzwyczajanie oczu do zależności "świecące" == "ważne na
    drodze" wcale nie jest dobrym posunięciem (doskonałym tego przykładem
    jesteś sam, co wyraźnie opisałeś, a teraz się wypierasz jak osiołek).

    --
    PSYLO