  • 61. Data: 2010-02-19 23:35:53
    Temat: Re: w UE juz tylko na swiatlach?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    z pisze:

    > Widzisz ja zauważam u siebie podobne objawy (też umykają mi obiekty bez
    > świateł)

    Ekhem - widzę, że wynajdujesz na siłę jakieś podobieństwa, ale Ciebie
    zmartwię - mi nie umykają obiekty bez świateł. Dodatkowo nikt mi nic
    nie "wrył" w mózg, a tym bardziej UE :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 62. Data: 2010-02-19 23:50:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010 17:53:07 +0100, MadMan wrote:
    >Mogę sądzić że samochód z wyłączonymi światłami się nie porusza.

    Ale tylko z odleglosci z ktorej nie widac ze sie porusza :-)
    I np z takiej z ktorej nie widac ze znajduje sie na srodku pasa, bo to
    podejrzane chyba.

    J.

  • 63. Data: 2010-02-20 01:13:36
    Od: z <z...@g...pl>

    Artur Maśląg pisze:

    > Ekhem - widzę, że wynajdujesz na siłę jakieś podobieństwa, ale Ciebie
    > zmartwię - mi nie umykają obiekty bez świateł. Dodatkowo nikt mi nic
    > nie "wrył" w mózg, a tym bardziej UE :)

    To po jaką cho... napisałeś:
    "Nie dalej jak w poniedziałek
    prawie się wpakowałem na barana, który o 7:30 między zaspami jechał"

    Jak go nie dojrzałeś bo zaspy bo śnieg to co się przyczepiłeś świateł a
    jak winne są światła to znaczy że za małą uwagę zwracasz na obiekty bez
    świateł.
    A teraz wycofuj się dalej okrakiem.

  • 64. Data: 2010-02-20 08:25:11
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 23:50:29 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale tylko z odleglosci z ktorej nie widac ze sie porusza :-)
    > I np z takiej z ktorej nie widac ze znajduje sie na srodku pasa, bo to
    > podejrzane chyba.

    Owszem. Z jakichś 100-200 metrów czasami ciężko ocenić czy samochód stoi
    czy też powoli się porusza. Szczególnie przy małych prędkościach.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 65. Data: 2010-02-20 08:26:11
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 23:25:43 +0100, z napisał(a):

    > Kiedyś byłem bardziej czujny (za bezświatłowych
    > czasów)

    Otóż to. Nakaz jazdy na światłach częściowo odmóżdżył kierowców - jak
    coś nie świeci to tego nie ma.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 66. Data: 2010-02-20 13:21:36
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Owszem. Z jakichś 100-200 metrów czasami ciężko ocenić czy samochód stoi
    > czy też powoli się porusza. Szczególnie przy małych prędkościach.

    Jak masz takie problemy to chodź pieszo.
    neelix

  • 67. Data: 2010-02-20 13:23:45
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "z" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Problem jest taki (może wcale nie mały) że wryto Co w mózg -
    > pzryzwyczaiłeś się że wszystko co na drodze i na co masz zwracać uwagę ma
    > zaświecone światła. A tymczasem to nie prawda. Takie przyzwyczajenie może
    > byc niebezpieczne. Poczekaj aż mądzrzy naukowcy zrobią badania i UE będzie
    > zakazywała świecenia świateł (w biały dzień na pewno)

    Ten moloch jest biurokratyczny i skostniały. Nie liczyłbym na rozum u bandy
    urzędasów ue.
    neelix

  • 68. Data: 2010-02-20 13:24:57
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Ekhem - widzę, że wynajdujesz na siłę jakieś podobieństwa, ale Ciebie
    > zmartwię - mi nie umykają obiekty bez świateł. Dodatkowo nikt mi nic
    > nie "wrył" w mózg, a tym bardziej UE :)
    > Jutro to dziś - tyle że jutro.

    Wryła miejscowe propaganda. To zupełnie wystarcza.
    neelix

  • 69. Data: 2010-02-20 13:31:37
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 20 Feb 2010 13:21:36 +0100, neelix napisał(a):

    > Jak masz takie problemy to chodź pieszo.

    Nie, ja potrafię przekręcić pokrętło od włączenia świateł.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 70. Data: 2010-02-20 14:19:51
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Nie, ja potrafię przekręcić pokrętło od włączenia świateł.

    A po co?
    neelix