  • 11. Data: 2009-08-04 16:48:19
    Temat: Re: w TAKTAK 1000 zl na WEEKEND
    Od: "skrzypas" <s...@t...pl>

    > Po co w ogole komu 1000 zl na 2 dni? :D

    uwierz.. znajda sie tacy co i to potrafią wygadać.

    s.

  • 12. Data: 2009-08-04 18:43:20
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-04 11:37, WAM pisze:

    > wpompowac w telefon. Po co w ogole komu 1000 zl na 2 dni? :D

    50 zł przegadać po ludzku a 1000 zasilić komuś np. play? Czy to tylko do
    ery?

  • 13. Data: 2009-08-04 19:22:31
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    skrzypas pisze:

    > uwierz.. znajda sie tacy co i to potrafią wygadać.

    O to chodzi że się nie da :)
    Chyba że doba jest z gumy.

    Ile kosztują połączenia na stacjonarki i wewnątrz sieciowe?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 14. Data: 2009-08-05 08:56:28
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > 50 zł przegadać po ludzku a 1000 zasilić komuś np. play? Czy to tylko do
    > ery?
    Tylko do ery.

    K.

  • 15. Data: 2009-08-05 09:19:00
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Krzysztof pisze:

    > Tylko do ery.

    I na stacjonarki

  • 16. Data: 2009-08-05 16:32:24
    Od: BercikMeister <b...@g...com>

    Witajcie ;]
    Troche poszukalem na necie nt. tej oferty i wyczytalem ze ta kasa jest
    do wykorzystania do końca sierpnia czyli na 4 weekendy. Także te
    1000zł wykorzystać się na
    gadanie jednak DA. ;]

    U mnie jak liczyłem to 1000zł/0,70(opłata za minute w FUN) = 1428
    minut

  • 17. Data: 2009-08-05 17:25:53
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    BercikMeister pisze:

    > Troche poszukalem na necie nt. tej oferty i wyczytalem ze ta kasa jest
    > do wykorzystania do końca sierpnia czyli na 4 weekendy.

    To trza nie szukać w necie tylko regulamin przeczytać.

    "4. Okres trwania promocji podzielony jest na 4 tygodnie (każdy zwany
    dalej ,,Tygodniem"): pierwsze 4 dni (poniedziałek,
    wtorek, środa, czwartek) każdego Tygodnia przeznaczone jest na
    spełnienie warunku doładowania konta w sposób
    wskazany w pkt. 2"

    czyli:

    "2. Warunkiem skorzystania z Oferty jest jednorazowe doładowanie konta
    kwotą w przedziale 25 - 500 złotych brutto"

    i wygadać te 1000zł możesz:

    "6. Złotówki do sieci Era będą możliwe do wykorzystania od momentu
    przyznania na konto do końca 7-ego dnia Tygodnia
    (niedzieli)."

    > U mnie jak liczyłem to 1000zł/0,70(opłata za minute w FUN) = 1428
    > minut

    No jeżeli masz FUN to przy tej chorej stawce faktycznie dasz radę to
    wygadać, dwie doby mają 2880min...

  • 18. Data: 2009-08-05 18:17:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisal w wiadomosci grup
    com...
    > sms od Tak Tak - pisownia oryginalna:
    >
    > **
    > 1000 zl na rozmowy do Era na WEEKEND. Zasil raz konto do tego CZWARTKU
    > za 50 zl i slij kod *106# a otrzymasz dodatkowe 1000 zl a za
    > 25zl-dodatkowe 100 zl. www.era.pl
    > **
    >
    > Policzmy: 1000 zl / (2*24*60) = 1000 / 2880 = 0,34 zl / min
    > ROTFL :)
    >
    > A na www.era.pl regulaminu nie widze :)

    Po co liczycie. Nie lepiej wyslac to na sms premium? Zawsze mozna cos wygrac
    ew. posiedziec na necie. :)

  • 19. Data: 2009-08-05 18:44:05
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > I na stacjonarki

    Niestety nie - tylko Era.

  • 20. Data: 2009-08-05 20:20:52
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Skylla pisze:

    > Niestety nie - tylko Era.

    A co oznacza taki zapis na samym początku regulaminu?

    " Promocja dotyczy: doładowania konta Klienta przez Operatora pakietem
    100 złotych lub 1000 złotych brutto do
    wykorzystania na krajowe połączenia głosowe, SMS-y, MMS-y do Abonentów
    Era i Użytkowników
    Tak Tak oraz na pakietową transmisję danych w sieci Era, zwanym dalej
    ,,Złotówki do sieci Era". "

    Prawdę mówiąc to nie nie wiem co operator miał na myśli pisząc "krajowe
    połączenia głosowe"