    Subject: Re: w CEP będą zbierane informacje
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Tue, 14 Nov 2017 12:51:43 +0100

    W dniu 2017-11-13 o 20:27, T. pisze:

    > Ale ja się z tym państwem identyfikuję! To w części mój interes. Widzę
    > czasem jakieś absurdy, ale raczej w drugą stronę - np. wg mnie już
    > dawno CEPIK2 powinien był działać, ale nie działa. W UK nie trzeba
    > mieć DR, bo mają w systemie... Nie wiem też, jak wygląda kwestia
    > przeglądów, ale jak widzę, jakie trupy jeżdżą po mieście, to jestem
    > jak najbardziej za eliminowaniem ich z dróg. Byłem raz w stacji, gdzie
    > dziadek nawet nie wyszedł z kanciapy tylko podbił DR - nigdy więcej
    > tam nie pojechałem, a pan już chyba nie pracuje.
> [...]

    Mi z kolei marzy się jak najmniej tego "państwa" w moim życiu. Zupełnie
    nie trawię tych horrendalnych podatków, tego ich szastania kasą na
    iluzję bezpieczeństwa w razie wojny, na wyszukane luksusy dla siebie z
    publicznej kasy, a już absolutne weto dla tych zagrań władzy aby tylko
    pokazać Obywatelowi kto tu rządzi. Takie dyscyplinowanie społeczeństwa
    to się godzi okupantom w krajach okupowanych a nie wybranym przez siebie
    reprezentantom.

    Co do przeglądów jest na to prosta recepta, policjant, czy jakiekolwiek
    inne służby drogowe, zatrzymuje podejrzany wóz i w razie potwierdzenia
    podejrzeń o niesprawność kieruje go na przegląd techniczny,. skoro
    powiadasz że w Twoim rejonie widać na drogach tyle "złomów".
    Profilaktyka to nie jest metoda bo chyba jeszcze w niczym się nie
    sprawdziła - profilaktyka w wyniku której ludzie mogą się poczuć
    pokrzywdzeni to zwykły bandytyzm.

    Ja byłem świadkiem jak diagnosta przepuścił Corsę z przeciekającym
    przewodem hamulcowym, lekceważącym głosem oznajmił właścicielce żeby jak
    najszybciej to naprawiła. Co te nowe przepisy zmianą biorąc pod uwagę TĄ
    sytuację?