  • 11. Data: 2012-04-18 15:59:01
    Temat: Re: vw pasztet czy audiczka a6
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Ferdynand Jeż pisze tak:

    > mam do wyboru dwa samochody passek b6 czy audi a6 2004r, co wybrac;]?

    Z tych dwóch wybrałbym Jette ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 12. Data: 2012-04-18 16:28:15
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 18 kwiecień (środa), gdy o godzinie 15:15 *WW*
    naskrobał(a):

    > Szczególarz :-P
    >
    > Ale tak ogólnie to łapiesz sens ?
    że b6 bardziej pospolity na osiedlach;)?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2012-04-18 16:26:09

  • 13. Data: 2012-04-18 20:46:18
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-04-18 12:28, Ariusz pisze:

    > Chyba nie miałeś okazji jeździć AUDI - ja bym wybrał właśnie a6. Choć
    > teraz nie mam audi ale miałem kiedyś C4, wszystkie auta po już nie były
    > tak fajne.

    ja również- zawieszenie z A6 polecam w 100% (miałem C5), lepsze niż w
    Omedze :), Octavka którą teraz mam w porównaniu do A6 jedzie jak taczka
    (porównując komfort)

    Lukasz

  • 14. Data: 2012-04-19 09:26:01
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-04-18 12:37, Potocki Passion & Adventure pisze:

    > Miałem okazję :) A3 z salonu i A6 prezesa firmy w której pracowałem i
    > ciągle go "podwoziłem" jak wypił. A co po tym audiku miałeś? bo to może
    > nie kwestia tego, że audi fajne, tylko późniejsze jeszcze większe pasztety?

    Zaporożec, Polonez, Audi C4 Passata B4, Forda MK3, Laguna II (teraz
    posiadam), i wielokrotnie jeździłem Omega, Vectra B, Audi A6, Panda.

    Za co cenie sobie AUDI - za komfort nie tyle samej jazdy ale ogólny
    komfort. Za jedną z największych zalet "6" to wyciszenie wnętrza. To
    jedyny znany mi samochód w którym nie słychać zewnętrznych hałasów.
    A prowadzi się fajnie.

    Ariusz

  • 15. Data: 2012-04-19 10:29:40
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-04-19 09:26, Ariusz pisze:
> [...]
    > komfort. Za jedną z największych zalet "6" to wyciszenie wnętrza. To
    > jedyny znany mi samochód w którym nie słychać zewnętrznych hałasów.

    nie wiem jak twoja A6, ale moja po pierwsze kleiła się drogi, a po
    drugie wyrównywała drogę ;) jak przesiadłem się do octavii to jeździłem
    po serwisach i sprawdzałem zawieszenie, bo strasznie mi w pewnych
    miejscach na A4 'skakał', dopiero znajomy uświadomił mnie że tam są po
    prostu takie dziury i każde auto tak skacze (oprócz tego audi)...

    Lukasz

  • 16. Data: 2012-04-19 10:56:48
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-04-18 11:36, Ferdynand Jeż pisze:
    > mam do wyboru dwa samochody passek b6 czy audi a6 2004r, co wybrac;]?

    Dobrze, a teraz powiedz ile chcesz wydać na te 8 letnie samochody?
    Pytam poważnie, wtedy będzie można ci zaproponować coś nie tylko jeździ
    ale jeszcze wygląda...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 17. Data: 2012-04-19 10:59:15
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-04-18 20:46, Lukasz pisze:

    > ja również- zawieszenie z A6 polecam w 100% (miałem C5), lepsze niż w
    > Omedze :), Octavka którą teraz mam w porównaniu do A6 jedzie jak taczka
    > (porównując komfort)

    To porównaj sobie komfort w prawdziwym C5...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 18. Data: 2012-04-19 11:00:43
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-04-19 10:29, Lukasz pisze:

> [...]
    > miejscach na A4 'skakał', dopiero znajomy uświadomił mnie że tam są po
    > prostu takie dziury i każde auto tak skacze (oprócz tego audi)...

    Na początku mojej jazdy audi notorycznie łamałem przepisy i to
    nieświadomie bo ja lekko na gaz i wydawało mi się, że strasznie wolno
    jadę, a tu patrzę na licznik i jadę 100 (w mieście) to samo zakręty
    płynnie i bezproblemowo. Ale również i omega bardzo dobrze się mi
    prowadziła. Laguna również fajnie się prowadzi i o ile znajdą się
    samochody, które prowadzi się podobnie jak audi to ciężko znaleźć takie
    gdzie jest również cicho.

    Ariusz

  • 19. Data: 2012-04-19 11:01:29
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/04/2012 09:29, Lukasz wrote:

> [...]
    > miejscach na A4 'skakał', dopiero znajomy uświadomił mnie że tam są po
    > prostu takie dziury i każde auto tak skacze (oprócz tego audi)...

    Ale co ty porównujesz, A6 do Octavii? Postaw ją obok A4, albo A6 obok
    Superba. Mam A4 i po niecałym roku chcę go sprzedać, rewelacyjne to to
    nie jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 20. Data: 2012-04-19 11:01:32
    Temat: Odp: vw pasztet czy audiczka a6
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Zaporożec, Polonez, Audi C4 Passata B4, Forda MK3, Laguna II (teraz
    > posiadam), i wielokrotnie jeździłem Omega, Vectra B, Audi A6, Panda.

    Czyli nie masz ŻADNEGO porównania, skoro miałeś tylko jedno auto klasy
    wyższej.
    No chyba że komfort jest ok, bo jest lepiej niż w auctach o dwie klasy
    niżej....