  • Data: 2010-06-09 06:29:36
    Temat: Re: video sender - opinie o ekploatacji
    Od: "bujnos" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "M" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > mogą zakłócać przesyłany obraz. Jakby chociaż te urządzenia miały
    > jakieś lepsze antenki kierunkowe zamiast dookólnych, by nie siać
    > wszędzie gdzie popadnie... Dla czystej wygody (by nie ciągnąć 5m
    > kabla) IMHO nie warto - kabel to kabel :).

    nie wiem jak zaklocanie, ale:

    to sa antenki kierunkowe, planarne, specyficznie wytrawiony kwadracik z
    laminatu, używam czegoś takiego po modyfikacji i troche do innych celów ale
    wlasnie dlatego troche badalem ch-ke, jest w ksztalcie asymetrycznego
    motylka-maczugi, wzdluz osi mozna tym wyciagnac nawet 300m zasiegu w
    otwartym terenie. kiedys wrzucilem dokladny rysunek na elektrode, wyladowal
    w dziale wi-fi 2,4GHz. 5 m przez 2 suche gipsoscianki przeleci bez
    problemu. jesli uzywasz audio to bedzie ciut zaszumione ale przy typowym
    programie tv to ne przeszkadza. ten sender ma "wlasne' 4 kanaly.
    ciekawostka: ma toto kanal zwrotny po 433MHz dla pilotów - po wypruciu udało
    mi sie z tego zrobic bezprzewodowy rs232 bez żadnych zabaw w przekodowywanie
    na jakieś manczestery itp. wg roznych autorytetow z netu nie mialo to prawa
    dzialac, ale że o tym nie wiedzialem, to poszedlem w empirie i dziala :)