    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: używanego elektryka
    Date: Fri, 29 Dec 2017 16:48:39 +0100

    W dniu 29.12.2017 o 13:19, g...@g...com pisze:
    > Pomysł jest żeby sobie sprawić używanego elektryka, tak do 50tys zł.
    zły pomysł. zły pomysł mówić nam ile chcesz wydać, bo to oznacza że nie
    wiadomo jak Ci pomóc. jako drugie auto polecam diesla bez dwumasy albo
    coś na gaz za 10 tyś i drugie 10 tyś na remont. pojeździsz dooooobre
    paaaaarę lat, tanio, każdy mechanior będzie umial naprawić, a ewentualna
    laweta na rok kosztuje 57zł.
    > Jako drugie auto w rodzinie, do dojazdów do pracy. 80km w obie strony, więc te
    ~150km (dla nowych baterii) wydaje się odpowiednim zapasem. Ładować mam gdzie.
    jak by co, to możesz wozić w bagażniku agregacik prądotwórczy. ale tak
    jak napisali koledzy wcześniej, radio, światła, klima i ogrzewanie -
    skracają mocno zasięg.

    > Czego należy się spodziewać będąc posiadaczem takiego cudaka?
    Ty nam powiesz.

    Powodzenia
    ToMasz