  • 1. Data: 2016-12-16 01:31:50
    Temat: Re: uwaga pozar
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-15 o 18:04, J.F. pisze:
    > Nie tylko dla oszczednosci pradu wyciagnil ladowarke z gniazdka
    >
    > http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika
    /stra%c5%bcacy-apeluj%c4%85-nie-zostawiajmy-telefon%
    c3%b3w-w-%c5%82adowarkach-na-noc/ar-AAlAAr2

    > No coz, moje jeszcze sie nie zapalily, ale tez nie mam S7 :-)
    >

    > Pozostaje jeden problem - to kiedy te cholerne telefony ladowac ?
    >
    > J.

    Kiedy jest taka potrzeba. Po naładowaniu moi mój telefon wydaje dżwięk i
    komunikat, że bateria naladowana i zeby go odłączyć od ładowarki.

    --
    animka

  • 2. Data: 2016-12-16 11:25:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-16 o 01:31, Animka pisze:
    > Kiedy jest taka potrzeba. Po naładowaniu moi mój telefon wydaje dżwięk i
    > komunikat, że bateria naladowana i zeby go odłączyć od ładowarki.

    A jeśli telefon/tablet ładuje się tak z 2-3 godziny to szkoda życia na
    pilnowanie tego. :-)
    W dodatku urządzenia elektroniczne (ładowarki) najbardziej narażone są
    na uszkodzenia w momencie rozruchu. Więc... Cała oszczędność i ekologia
    idzie się je...ć :-)

    PS. A lodówka zostawiona na łikend toż to śmiertelne zagrożenie :-)

  • 3. Data: 2016-12-16 13:27:34
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-12-16 o 11:25, z pisze:

> [...]
    > idzie się je...ć :-)
    >
    > PS. A lodówka zostawiona na łikend toż to śmiertelne zagrożenie :-)

    Zobacz czy światło w niej zgasiłeś ...

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl