  • 1. Data: 2016-12-15 19:11:51
    Temat: Re: uwaga pozar
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    Nie tylko dla oszczednosci pradu wyciagnil ladowarke z gniazdka

    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika
    /stra%c5%bcacy-apeluj%c4%85-nie-zostawiajmy-telefon%
    c3%b3w-w-%c5%82adowarkach-na-noc/ar-AAlAAr2

    No coz, moje jeszcze sie nie zapalily, ale tez nie mam S7 :-)

    Pozostaje jeden problem - to kiedy te cholerne telefony ladowac ?
    ---
    Służbę zatrudnić trzeba, niech ładuje :-)