  • 1. Data: 2016-12-12 00:40:28
    Temat: Xperia M
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    Czy w Xperia M jest pełny rejestr połaczeń? Chodzi o:

    - połączenia odebrane
    - połączenia nieodebrane
    - wybierane numery

    take opcje mam w stareńkiej Nokii.

    I jeszcze jedno pytanie. W opcjach mam do dyspozycji Facebook, Aptekę, Sklep
    Play i wiele innych śmieci. Można to jakoś wyrzucić/odinstalować?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-12-12 09:25:48
    Temat: Re: Xperia M
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-12-12 00:40, Kamil wrote:
    > Witam
    >
    > Czy w Xperia M jest pełny rejestr połaczeń? Chodzi o:
    >
    > - połączenia odebrane
    > - połączenia nieodebrane
    > - wybierane numery

    tak - dla wyciągnięcia większej liczby informacji zawsze możesz
    zainstalować dodatkowy program, np. RocketDial (to tylko przykład)

    > take opcje mam w stareńkiej Nokii.
    >
    > I jeszcze jedno pytanie. W opcjach mam do dyspozycji Facebook, Aptekę,
    > Sklep Play i wiele innych śmieci. Można to jakoś wyrzucić/odinstalować?

    jak zrootujesz telefon, to tak

  • 3. Data: 2016-12-12 10:49:31
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "AL" napisał:

    > tak - dla wyciągnięcia większej liczby informacji zawsze możesz
    > zainstalować dodatkowy program, np. RocketDial (to tylko przykład)

    Tak? Gdzie tego szukać? Jakich dodatkowych informacji?

    > jak zrootujesz telefon, to tak

    Co to znaczy? Mam to cudo od niedawna i usiłuję się nauczyć jego obsługi.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2016-12-12 12:20:35
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-12-12 o 00:40, Kamil pisze:
> [...]
    >
    > I jeszcze jedno pytanie. W opcjach mam do dyspozycji Facebook, Aptekę,
    > Sklep Play i wiele innych śmieci. Można to jakoś wyrzucić/odinstalować?

    W każdym jest a więc pewnie i w Xperii są takie opcje.

    Co do pytania drugiego - w normalnym trybie pozostaje tylko
    dezaktywacja, ale chyba i tak nie wszystkiego co byś sobie życzył.

  • 5. Data: 2016-12-13 08:50:32
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-12-12 10:49, Kamil wrote:

    > Tak? Gdzie tego szukać? Jakich dodatkowych informacji?

    w sklepie play googla

    > Co to znaczy? Mam to cudo od niedawna i usiłuję się nauczyć jego obsługi.

    proponuję, byś tematem rootowania nie interesował się na obecnym etapie
    wiedzy o systemie (powyższe pytanie).
    Po prostu zdeaktywuj te aplikacje - jak ktoś tu już radził (wyłącz je
    jak i ich aktualizacje).

    p.s.
    Xperia M nie ma sporo pamięci na programy użytkownika, więc też nie
    przesadź z ich instalowaniem (kiedyś w telefonie syna po zrootowaniu i
    zainstalowaniu link2sd i dodatkowej partycji ext2 na karcie, tą pamięć
    można było sztucznie rozszerzyć - natomiast myślę, że najpierw pobaw się
    tym systemem (android) i poznaj go dogłębnie w stanie jaki masz zastany.
    Na zrootowanie przyjdzie jeszcze czas ....