  • 51. Data: 2011-03-03 03:24:54
    Temat: Re: uwaga na odpadające koła:)
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > Normalnie skręcone koło, to skręcone na przestrzał felga, ewentualny
    > dystans, tarcza hamulcowa i piasta.
    >
    > A używanie takich konwerterów to zwykłe dziadostwo. Bo nie ma tak że
    > "nie istnieją" stalowe felgi w danym rozmiarze. Istnieją wszystkie we
    > wszystkich rozmiarach - zwłaszcza jak się chce tego kupić 600 sztuk.

    Jest dokładnie na odwrót i dlatego przy większych grubościach nie stosuje
    się już dystansów przelotowych, nawet jeśli rozstaw śrub jest taki sam.
    Po prostu konieczność zastosowania dłuższych śrub przy dystansach
    przelotowych mocno osłabia konstrukcje (dużo dłuższa dźwignia). Dystanse
    przelotowe stosuje się właściwie tylko przy małej grubości (kilka,
    najwyżej kilkanaście mm), bo wtedy po prostu nie dałoby się zrobić innych.

    Dziadostwem są natomiast dystansy które zmieniają rozstaw w taki
    nieszczęśliwy sposób, że śruby wypadają bardzo blisko siebie. Zwykle
    dzieje się tak jeśli następuje zmiana w rodzaju 4 <-> 5 śrub + jakiś
    niekorzystny rozstaw.

  • 52. Data: 2011-03-03 08:14:54
    Temat: Re: uwaga na odpadajšce koła:)
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-02 22:44, *Przemek V* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Była dogrywka elektroniczna i licytowali w dół aż Opel wymiękł.

    No ale to Pol-Mot wymiękł, a nie Opel. Oferta Opla była dopiero 4, czy
    piąta.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 53. Data: 2011-03-03 08:36:10
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.03.2011 16:05, Kamil pisze:

    > No i kazdy Cavallino moglby zapieradalac 160 przez wioske, raj normalnie.

    Niby dlaczego? Postawić więcej fotoradarów i podnieść grzywny za
    drastyczne przekroczenia. I uzależnić je od dochodów.

    Szybko musiałby sprzedać samochód ;->

  • 54. Data: 2011-03-03 08:52:59
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On Mar 3, 8:14 am, Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:
    > Dnia 2011-03-02 22:44,  *Przemek V* napisa , a mnie co podkusi o, eby
    > odpisa :

    > No ale to Pol-Mot wymi k , a nie Opel. Oferta Opla by a dopiero 4, czy
    > pi ta.

    Już nie pamiętam - chodzi o zasadę. Ciężko uważać, tak jak tu
    niektórzy piszą, żeby było coś ustawione jeśli kilka marek spełniało
    warunki a na koniec była dogrywka elektroniczna pomiędzy nimi i
    wybrano najtańszą. Natomiast cyrk z felgami pokazuje, że specyfikacja
    nie była przemyślana a na etapie postępowania komuś zabrakło jaj żeby
    zinterpretować korzystnie. Prawdopodobnie kapnęli się po pierwszym
    piśmie ale chcieli uniknąć dwuletniego procesu odwoławczego jednej z
    przegranych firm, że warunki się zmieniły w trakcie, itp, itd.

  • 55. Data: 2011-03-03 09:06:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Mar 2011 23:52:59 -0800 (PST), Przemek V wrote:
> [...]
    >warunki a na koniec była dogrywka elektroniczna pomiędzy nimi i
    >wybrano najtańszą. Natomiast cyrk z felgami pokazuje, że specyfikacja

    Alez byla - tak chcieli :-)

> [...]
    >piśmie ale chcieli uniknąć dwuletniego procesu odwoławczego jednej z
    >przegranych firm, że warunki się zmieniły w trakcie, itp, itd.

    po to przeciez sa pytania, dwa razy zmieniali te warunki - ale
    nieistotnie.

    no coz - widac jakie sie kryja pulapki - no chce sie miec szybkie
    auto, ale nie bedzie zbyt szybkie, bo nie ma zimowek z taka
    homologacja.

    J.

  • 56. Data: 2011-03-03 09:42:33
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 03 Mar 2011 00:43:27 +0100, Tomasz Pyra na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > I tak jakieś felgi dać musieli, więc nie wiem ile można zaoszczędzić
    > kupując jakiekolwiek felgi w stosunku do kupienia właściwych.

    Problem podobno w tym, że do tego modelu, dedykowane stalowe felgi w
    żądanym rozmiarze nie istnieją w przyrodzie. Dlatego kombinowali z
    konwerterami.

    "Naprawdę niebezpieczny człowiek nigdy nie grozi."

  • 57. Data: 2011-03-03 10:29:27
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Tak to jest, jak zamiast rozumu stosuje się przepisy (ustawa o
    zamówieniach publicznych plus wynikające z tego patologie z ustawianiem
    przetargów).
    Jacek

  • 58. Data: 2011-03-03 10:29:47
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-03-02 09:14, Albercik pisze:
    > chodzi o Policyjne alfy..

    Miałem okazję spotkać wczoraj taką w Łomiankach...
    dym z czterech otworów z niej leciał :)

    No i z ciekawości wpuściłem ich przed siebie, wyjeżdżali
    z parkingu pod sklepem chyba. Tak się w korku przejechałem
    za nimi jakieś 500 metrów. Kamerka z tyłu ustawiona lekko na
    przeciwny pas pewnie mnie zarejestrowała.

    Przez chwilę było luźno i panowie sobie z dwójki strzelili ze
    sprzęgła, to z 10 km/h niemal od razu mieli 60 km/h :]

    Potem sobie skręcili na DK7 w kierunku Płońska...

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 59. Data: 2011-03-03 10:42:35
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-03-02 14:01, BaX pisze:

    > Nie rozumiesz bo kierowcy są przypisani do konkretnych samochodów. W
    > dodatku nie znam kierowcy radiowozu /w ogóle policjanta/ który nie miał
    > by układów w warsztatach i takie wymiany kół mają 'za friko' ale to
    > odbywa się 'po znajomości'. Gdyby było to na głowie odpowiedzialnego w
    > jednostce za całość pojazdów nie odbyło by się to po znajomości ale ktoś
    > by musiał za to zapłacić. /w domyśle konkretna jednostka/ A tak by
    > musiało być gdyby chodziło o przekładki opon na felgach, a nie
    > przekładki kół w całości.

    Nie za bardzo nadążam za twoją składnią zdania, ale czy twierdzisz, że
    przekładki całych kół byłyby za darmo? Możesz wyjaśnić czemu?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 60. Data: 2011-03-03 10:42:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-02 13:14, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "krzyss" <k...@S...com> napisał w wiadomości

    > Tej z radarem?
    > Nic by nie było, mniej by się płaciło za prędkość.
    > Inne przewiny i tak ich nie interesują.

    A ja wczoraj widziałem jak zgarnęli za to, za co sam bym chętnie kulę w
    łeb pakował - za przelatywanie na późnopomarańczowym/czerwonym. Zawodnik
    będąc ~50m od skrzyżowania z zapalającym się pomarańczowym, zamiast
    hamować, wdepnął gaz i poleciał już na czerwonym. Oni za nim i zapinając
    wyjca.
    I bardzo mnie to cieszy - bo olewanie świateł staje się coraz większą
    plagą we Wrocławiu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl