  • Data: 2011-03-02 15:32:59
    Temat: Re: uwaga na odpadające koła:)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 02 Mar 2011 15:29:03 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > Tak dodatkowo - ofertę złożyła Skoda x2, Renault Polska, Opel x2 i jakiś
    > Ramet z Czech (nie wiem, czym handlują, ale może być to Skoda po raz
    > trzeci :) ) - wszystkie marki mają stalówki bez kombinacji. Mają je tez
    > inne marki, które w przetargu nie startowały, ale mogły (VW, Ford z tych
    > co mi się chciało szukać).

    Powstaje ciekawe pytanie jakie te stalówki od Citroena dali (bo czytałem że
    wlaśnie takowe zainstalowali na dystansach).
    Dowcip polega na tym, że większe "stalówki" u Citroena od 10 lat są de
    facto alufelgami (z tych samych stopów co alusy), tylko mają wygląd
    stalówek. Nawet dosyć słynna akcja serwisowa była, bo któraś partia miała
    mikropęknięcia.
    Jak się okaże, że ktoś im to wykopie, to jeszcze unieważnią przetarg, Alfa
    popłynie, a krawężniki dostaną swoje wymarzone Insignie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.