  • Data: 2011-03-02 16:10:28
    Temat: Re: uwaga na odpadające koła:)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 02 Mar 2011 14:55:16 +0100, Mirek Ptak wrote:
    >Trochę poczytałem, ale w żadnym wypadku nie wychodzi, że przetarg był
    >ustawiony pod Insignię, co dziennikarze próbują sugerować.
    >Wymagana długość jest wyraźnie mniejsza niż Insigni, moc silnika też (te
    >uzyteczne dla Policji zaczynają się w Oplu od 220 KM, a wymagane jest
    >minimum 197 KM - dokładnie tyle ile ma silnik 2.2 TDCI Forda :)),

    No i jakos sie udalo znalezc az 7 pojazdow spelniajacych wymagania.
    A insygnia to chyba nie jest "najtansze w swojej klasie" ?

    Zaciekawilo mnie pytanie 25
    "samochod homologowano z oponami letnimi o indeksie W czyli do
    270km/h. Nie wystepuja opony zimowe o takim indeksie. Czy dopuszcza
    sie zimowki o indeksie H 210km/h".
    -Nie. indeks ma byc zgodny ze swiadectwem homologacji.

    do pewnego stopnia zrozumiale, auto 200KM pewnie przekracza 210km/h,
    zimowki powinny byc odpowiednie. Moze by wystarczyly 240km/h.
    Ale ciekaw jestem jak to sie skonczylo - znalazly sie odpowiednie
    zimowki, czy zbyt szybkie auta zostaly wykluczone :-)

    J.