    From: limies <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: utopiłem Nikona - zmiana systemu ?
    Date: Mon, 2 Aug 2010 12:30:10 -0700 (PDT)

    On Aug 2, 5:25 pm, J-L-F <j...@o...pl> wrote:

    > Przed zmianą systemu przestrzegałbym. To nie jest zmiana jednego gatunku
    > piwa na inny lub sofy na wersalkę. Bardzo dużo osób po zmianie wróciło
    > do pierwotnej firmy, dopłacając z lekka.

    Popieram - jestem tego samego zdania.
    Wiele softu w pierwszej kolejnosci jest testowana na Nikonach,
    Canonach, a potem w drugiej, 3-ciej kolejnosci na innych markach.
    Oprogramowanie do korekty zniekształcen obiektywów, szumów ...
    czy to w PS, czy w innym sofcie znajdziesz dla nikona, canona od reki
    dla innych marek niekoniecznie, albo bedziesz czekał pół roku.
    Nikon to najlepszy system pomiaru swiatła i oczywiscie optyka.
    Wszelkie inne marki w testach wychodzą zadko lepiej. Optyka sony to
    szmelc - jeszcze nie widzialem, żeby sony zajął lepsze miejsce niz
    piąte, 6-te ....
    Pozdr, li